MTV Movie Awards 2010


Újabb díjátadó ünnepség, ezennel egy olyan, amin szintén nem voltam ott, bár ezt bánom, mert némivel nagyobb durranás, mint egy Bravo Otto. Az MTV Movie Awardsról beszélek (ha esetleg a bejegyzés címéből nem derült volna ki), ami, sokak szerint az eddigi legjobb volt, hogy miért is, azt csak akkor tudom elmondani, ha lesz szerencsém megnézni a show felvételét, de addig is, íme a nyertesek:

Legjobb film: The Twilight Saga: New Moon
Meglepő. Igazán. Erre sosem gondoltam volna.

Legjobb vígjáték-főszerep: Zach Galifianakis
Gondolom, most mindenki pislog. De ha azt mondom, hogy Alan a Másnaposokból? Akkor máris sokkal inkább egyetértünk a győzelmével, igaz?

Globális szupersztár: Robert Pattinson
Valahol olvastam, hogy Robert Pattinson úgy gondolja, sokkal több díjat kellett volna nyernie. Nos, hogy ez tényleg igaz-e, vagy csupán pletyka, azt nem tudom, de mérges vagyok, mert ezt nagyon simán Johnny Deppnek kellett volna megkapnia.

Legjobb férfi főszereplő: Robert Pattinson
Éljen, ismét egy meglepetés.

Legnagyobb badass: Rain
Egy japán srác, akinek a filmjét, a Ninja Assassint nem láttam, de valószínűleg szépen aprította a népet benne, ha bezsebelte ezt a díjat.

Legjobb főgonosz: Tom Felton
Ennek örülök, még akkor is, ha Draco Malfoy annyira nem is gonosz, a Harry Potter filmeket meg a negyedik résztől felfelé annyira nem is szeretem. De Tom Felton volt az első komolyabb rajongásom tárgya még régen.

Legjobb WTF-pillanat: Ken Jeong
Emlékeztek a Másnaposokban, mikor a meztelen ferdeszemű kis ember kiugrik a kocsi csomagtartójából? Ken Jeong ezért kapta meg a szobrot.

MTV Generáció díj: Sandra Bullock
Azt hiszem, itt nem is voltak jelöltek, csak simán választottak. Megérdemelte. Bírom Sandrát, szerintem jó színésznő, és a filmjei is elég élvezhetőek.

Legjobb csók: Kristen Stewart és Robert Pattinson
Itt most arra a furán nyögdécselős, Bebe számára sírva röhögős csókra gondolnak, amit a New Moon elején produkáltak? Mert amennyiben igen, sajnálom, de bennem még egy darab zokni is több mindent megmozgat, mint az a csók. Azért meg pláne egy hatalmas ejnye-bejnye (csúnyábban kapjátok be) jár az MTV-nek, amiért a True Blood csodálatos főcímdalát használták fel ehhez a csókos bejátszáshoz.

Legjobb halálra rémült alakítás: Amanda Seyfried
Akinek a barátnője a Jennifer’s Body-ban egy démonná változott, szó szoros értelmében, így nem csoda, hogy beleadott apait-anyait azokba a sikolyokba.

Legjobb új csillag: Anna Kendrick
Ennek örülök, bár az Egek urát még nem láttam, Máté szerint nagyon jól alakítja benne a szerepét a kisasszony.

Legjobb női főszereplő: Kristen Stewart
Ha még mondjuk ez a Runawaysért lett volna, akkor azt mondom, oké. A vadóc szerep illik Kristenhez, már-már úgy tűnik, bele is tudja élni magát, de… áh, mindegy.

Legjobb harc: Beyoncé Knowes vs. Ali Larter
Már nem azért, de két csaj kis ugrándozása és egymás hajának tépése, hogy tudja leverni azt, mikor Jake Abel egy k***ott repülő Converse-zel harcol Logan Lerman ellen, aki meg irányítani tudja a vizet? He?
Oké, elfogult vagyok ebben a témában, mert hát Jake Abel… de akkor is, annyi más jó harcolós jelenet volt a jelöltek között? Miért pont ez?

Igazából nem hiszem, hogy valaha is lesz olyan díjátadó, amivel maximálisan megelégedek majd. Bár azért ilyenkor örülök, hogy nem vagyok olyan sztár, akit jelöltek. Úgy értem, ha bármelyik kategóriában vesztettem volna a New Moonos bagázs ellen… valószínűleg eléggé kiakadtam volna, talán bemutatok valami hasonlót, mint Kanye West a tavalyi VMA-n. Höhö.

Ó, de hogy azért legyen valami jó dolog is, a show alatt volt egy Harry Potter trailer, ami egészen jól néz ki, bár azért a közepe tájékán van egy vicces rész, mikor Daniel Radcliffe egészen olyan arcot vág, mint aki… de nem lövöm le a poént:


Bebe

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése