Az új hajzat

Félreértés ne essék, ez nem egy új filmcím, pusztán már cafatokban lógnak az idegeim, plusz olyan álmos vagyok, hogy már félig-meddig leragadt szemmel gépelem ezen sorokat, és nem volt erőm kritikát írni nektek. Ezért most jöjjön egy igazán érdekfeszítő hír, miszerint az én jövendőbeli nőm Hayden Panettiere megnyíratta magát, és voálá lőn új hajzuhatag. Illetve haj. Mert az én kedvenc szöszi loknijaim megint eltüntek. Shit. (Majd Bebe te pótolod a hiányt, ha kipróbálod milyen ha valaki parókában nyomja) És hiába volt olyan jófej Masi és takargatta Hayt, én akkor is kiszúrtam. Háh.
Ja, amúgy komolyra fordítva a szót, szószerinti hőseink éppen pizzát cipeltek haza, amikor megjelentek azok a csúnya paparazzi bácsik. Hiába az élet már csak ilyen könyörtelen.
Úgy ennék most pizzát.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése