Transformers (2007)


Bebe nekem egész ódákat zengett erről a filmről, merthogy megvan benne minden ami kell, egy dögös főszereplő pár, röpködnek a poénok, és persze ami a főmozgató rugója az akció.
Na mármost, Megan Fox telitalálat lett a részemről, (mint azt a kép is hirdeti felül), annyira hot, hogy kezdtem attól félni, hogy szétolvad a monitor. És kellemes meglepetés volt, mert egy jó nő helyett kettőt is kaptam(2 in 1XD), legalábbis nekem a szöszi is bejött a maga tudálékos módján, csak elég sok volt rajta a ruha. A dögösségre tehát pipa.
A beszólások, és a nagyon jól megírt párbeszédek nagyon sokat vetettek a latba, ugyanis ha nem lettek volna ennyire jól megszerkesztve és a film pusztán a felnagyított Bioncile robotokból állt volna, hát nem lennék ennyire elragadtatva. Ez is kap egy csinos zöld pipát.
Az akció részre azt mondanám, hogy túlságosan is sok volt. A vége felé már komolyan beletekertem egy kicsit, mert miután láttam felrobbanni egyszerre tíz épületet, csak tátottam a számat, mint pistike a sztriptízbárban, hogy ez aztán látványos. (Ekkor értettem meg, hogy miért is forgattak annyi ideig) Viszont egymás után tíz robbantgatás, egy jó bő fél órán keresztül, már kicsit unalmas volt. Oké, finálét akartak a készítők, de a kevesebb néha több, szokták mondani, ugye. A lezárásra, én egy kicsit több időt adtam volna, mint két perc.
No, de segáz, ettől eltekintek, mert a kissrácokra is gondoltak, ezér raktak bele jó sok csihipuhit, meg néhány száz robotot, ők még bizonyára nem képesek felfogni, (magyarán még csak az agyukkal gondolkoznak)hogy Megan Fox is bőven elég ide. A túlzásoktól eltekintve megvolt az akció is, dögivel, tehát ez két pipát is kap.
Aztán, a főhős, Shia Labeauf, akinek kimondva viccesen hangzik a neve, de nem baj, bírjuk, mert már a Disturbiában is bebizonyította, hogy nagyszerűen hozza az átlagos kamasz karakterét. Le a kalappal előtte, tényleg.
Ja, és rájöttem valami nagyon fontos dologra a film alatt:
A csivavákat nem kell felrúgni, mert igazából tök aranyosak. Tényleg.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése