Délelőtti mókázás: Rob és Jimmy

Úgy tűnik, ez már csak ilyen vámpíros hét lesz. Nem, nem szimplán vámpíros. Csillogó vámpíros. Hiszen, ha szerencsénk van, ma jön a rendes, igazi Eclipse trailer, pénteken startol Robert Pattinson új filmje, a Remember Me a mozikban, és most még én is hoztam nektek egy újabb videót, a Délelőtti mókázás rovat keretein belül.
Nos, annyit mondanék, hogy nekem nem Robert az abszolút álompasim, sőt, nagyjából semmilyen álompasim, de. Igen, itt van egy nagy DE, mielőtt megkapnám, hogy "jól van, Bebe, lődd már fejbe magad, akkor ki tetszik neked, ha nem ő", és a többi, és a többi. Azt kell mondjam, ebben a videóban, igenis dögös. Épp ezért mutatom meg (mielőtt valakinek oltogatni lenne kedve) meg persze azért is, mert szerintem eszméletlen vicces.
De miről is van szó? Jimmy Fallon, aki színész, stand-up comedy-s, és egy saját tévéműsora is van, a Late Night with Jimmy Fallon, ebben a kis szösszenetben Robertet utánozza, és a bőrébe bújva elmondja, hogy szerinte mi idegesíti őt. Aztán hopp, megjelenik maga Robert is.
Alapszintű angoltudás azért szükséges hozzá, így figyelmeztetés-képpen.


És lenne egy kis utóiratom, néhány ember számára. Ami pedig a következő: tudjátok a kritikás, sztárhírekkel foglalkozó, stb, stb oldalak nem csak olyan dolgokkal foglalkoznak, amiket a szerkesztők szeretnek. Nem, egyáltalán nem, hiszen éppen az a lényeg, hogy valamilyen szinten tájékoztassuk az embereket arról, ami új, vagy nem új, érdemes rá vetni néhány pillantást, vagy éppen fordítva. Akármennyire is szeretnék a hét minden napján a Supernaturalról, a Chuckról és a robbantgatós ufós filmekről írni, nem lehet, mert gondolom kell, illetve gondolnunk (mert most ideveszem Mátét is, bár lehet ő nem értene velem egyet, nem konzultáltunk), mert elsősorban Nektek írunk. Ha magunknak írnánk, én előkapnék egy helyes kis noteszt magamnak, és feljegyezném, hogy úristen, milyen csudi dolgot láttam, abszolút 10/10-es. Értitek, ugye, mire szeretnék kilyukadni?
Remélem igen, mert nincs kedvem tovább rondítani a blogot ilyenekkel.
Lehet, hogy valami nem tetszik nekünk... lehet, már a hátunk közepére kívánjuk, de ha nagy dolog, vagy akár pici, de úgy érezzük, érdemes írni róla, hát megtesszük, mert ez a dolgunk.
Hegyibeszéd vége.
Bebe voltam.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése