Vámpírok tíz másodpercben

Ha minden igaz, holnap érkezik a rendes, igazi trailere az Eclipse-nek. Amit nyilván mindenki ismer, szóval nem is fáradozok azon, hogy leírom nektek a sztorit. Addig is, azonban, megdobták a népet egy tíz másodperc trailer trailerrel, ami mostanában olyan nagyon nagy divat.
De mit is láthatunk ebben a tíz másodpercben? Totál szerelmes pillantásokat, félmeztelen vérfarkasokat( azért nem tagadom, ez még mindig nyamm), még több szenvedős, szerelmes pillantást. Szerintem nagyjából az egész film lényegét tökéletesen összefoglalták ebben a tíz másodpercben.
És tudom, most én vagyok a gonosz Bebe néni, mert a Twilight, és a folytatásai mind filmben, mind könyvben, úristen, úristen, a legcsudibb dolgok az egész világon, de nagyon jól tudjátok, hogy vagyok én ezzel az egésszel...
Mindegy.
Enjoy!

Bebe

2 megjegyzés:

Névtelen 2010. március 10. 11:44  

akkor minek kell róla írni...

Bebe 2010. március 10. 12:32  

Nyilván azért, mert másokat talán érdekel.

Okos.

Megjegyzés küldése