Kérdezzünk hülyét!

A "Kérdezz hülyét" c. rovat nem aratott, őszinténszólva semmit. Egy fia hozzászólás se akadt a hálóba. De nem adom fel, továbbra is kérdezek. És pedig hülyét.


Igyekszek minél populárisabb témákhoz hozzányúlni, amihez a látogatók,- vagyis Ti- a túlnyomó része valóban hozzá tud szólni. Most a manhattani elit botrányos lakosait penderítem a színpadra, magyarán a Gossip Girl szereplőit, akikre soha jobban nem illett a "botrányos" jelző.

A jövőheti epizódban sor fog kerülni egy szex jelenetre, ami önmagában nem durranna nagyot, csakhogy nem is szólóban, nem is ketten, hanem hárman fogják nyomni a numerát. A CW jó kis reklámot kerített neki, szóval elsőként jöhet a csekk:




Másodjára meg a kérdés: Kiket látnátok szívesen a három "vétkes" bőrében? Elárulom, Én a két sármőr gavallér- Chuck, és Nate-, között szívesen látnám a kicsi Jenny Humphreyt, aki mint tudjuk, már nem is olyan kicsi, főleg ha lehetséges alany.

6 megjegyzés:

lexie 2009. november 7. 9:45  

Na erre én is kiváncsi vagyok :)
Tippem: Dan+Olivia+Vanessa (sok helyen olvasni h ez a felállás lesz, de az majd csak akkor derűl ki, ugye..)
Szeretném ha: nem is tudom igazából, csak annyi, hogy Chuck legyen benne, és Jenny ne. :D Promót nem néztem meg, semmin nem akarok gondolkodni! :D

lau 2009. november 7. 15:29  

ááááá de izgi:D
olivia-dan-vanessa szerintem

Máté 2009. november 8. 3:33  

Hm, mindenki úgy látszik a Dan+Olivia+Vanessa hármasra szavaz...Én amúgy csak abban vagyok biztos, hogy nem Chuck+Nate+Blair lesz, mert ugyebár az a legnyilvánvalóbb.

Unknown 2009. november 8. 7:33  

CHUCK & BLAIR & DOROTHA! emlékezzünk csak vissza... mikor Blair azt mondta Dorotha-nak, hogy örüljön, ha C csak a cipőjét tisztíttatja meg vele... :D

Máté 2009. november 9. 8:43  

Az elég sokkoló lenne. XD Amúgy Dorota a másik kedvencem Georgina mellett. Vicces, hogy Én mindig a mellékszereplőket szúrom ki magamnak.XD

Unknown 2009. november 14. 8:52  

nem jött be. nem tudom, hogy most ennek örülnöm kéne vagy inkább sírni miatta :DDDD

Megjegyzés küldése