Klippremier: Demi Lovato-Remember December

Demi Lovato fogta magát, lenyúlta Amy Winehouse fake hajzatát, és leforgatott egy klippet.
A dalválasztás a "Remember December"-re esett, ami a jól sikeredett dalok közé tartoznak a második nagy szóló lemezén. Bár, most ha így jobban belegondolok, olyan nincs is, ami kifejezetten rossz lenne.

Most térjünk ki csak a videóra: meg kell, hogy mondjam, unom. A "Here We Go Again"-hez készült klipp is amolyan koncertezős style klipp volt, és most ez is. Oké, a rock táboros kiscsibék is ott tolongtak mellette a limóban, de azért mégis. Főleg, hogy Demi elárulta a szám lényegét is: "Egy lányról szól, aki annyi mindent szeretne mondani egy srácnak, aki azonban nem mutat túl sok figyelmet az irányába, és ez a lány nagyon szeretné, hogyha az a bizonyos srác emlékezne az együtt töltött időkre."

Szóval, kérdem Én: ehhez egy amolyan hamisítatlan extra szívfájdalommal dúsított, történetet elmeséli jeleneteket miért nem tudtak leforgatni? Tény, hogy Demi jócskán kikupálódott kívülről, hogy hújuj, de hogy a klipp ennyire semmit mondó lett, nem tudom értékelni. Annyira.
Máté

3 megjegyzés:

karamellás milka. 2009. november 13. 5:37  

szerintem szar az egész. utálom demilovatot. (:"D)

Unknown 2009. november 14. 8:50  

szeretem Demit, csak nem értem hogy a csajokkal kocsikázós részek hogy jönnek a szép pasis emlékekhez :D

diri 2009. november 15. 6:06  

a számot én nagyon szeretem, szerintem egyedi hangzása van. Demi hangja nagyon jó! :) de a klip tényleg nem túl ötletes... néha mindenki bénázik ;) de azért szerintem Demi nagy tehetség éneklés terén :)

Megjegyzés küldése