Ismét Supernatural!

Olyan sokat... olyan nagyon sokat kellett várni erre a részre, hogy lassan már tényleg kezdtek elvonási tüneteim lenni. Hiszen olyan szuperül fejezték be novemberben, mintha legalábbis egy komplett évadnak lett volna vége... gondolok itt a cliffhangerekre, és nem is tudom. Nagyon vártam valamit, talán, hogy tényleg, tökéletesen elszabaduljon a pokol, és ehhez képest... semmi. Ha nem utalnak néhány mondattal Lucifer ténykedéseire, meg az apokalipszisre, komolyan, azt hittem volna, hogy visszarepültünk néhány évadot, amikor is minden hétre jutott egy szörny, és nagyon semmi más nem volt. Vagyis igen, de nem tűnt fontosnak. Nem tudom eldönteni, hogy ez most tényleg olyan nagyon rossz-e, de kétségkívül furi, ez a hirtelen jött... semmi.
Az egésszel tényleg nem lett volna semmi probléma, tényleg, ha a részt elsütik mondjuk a második évadban. Kaptunk diliházat, kis lelkizős dumákat, megőrülést, és egy kis gusztustalankodást is (valahogy Heroes-os körökben sokkal inkább beveszi a gyomrom a koponya-nyitogatást, nem tudom miért...). A soron lévő szörny is kellőképpen ijesztő (gusztustalan) volt, tehát egész korrekt kis részről beszélünk. De nem olyankor kell ezt csinálni mikor annyi minden mást is lehetne. Castielt mutogatni, többi angyalt mutogatni, Lucifert mutogatni. Sok-sok mindent lehetne kezdeni velük.
És jó, néha azért hiányoznak nekem a régi, szép szellem meg szörnyvadászos idők, de nagyon nem most kellett volna visszahozni ezt az egészet. Nem a novemberi izgalmak után. Úgy értem, mikor vége lett az egésznek anno, tavaly én csak kapkodtam az állam, hogy úristen, úristen mi lesz most, egyáltalán hogy keverednek ki a szituból? Erre, csak így simán kikeveredek a szituból, és szinte meg sem említik, hogy ja, amúgy az ördög megint erősebb lett, pöppet. Csak úgy a szokásos módon, olyan szenvedősen, hogy jajj, mit fogunk tenni, jajj.
Persze, félreértés ne essék, tetszett a rész. Akadtak benne hangosan kuncogós poénok, és hála annak a csúnya szörnynek, a "para-faktorral" sem volt gáz, a szobám sötétjében, éjféltájban. És azért a hangulat még mindig odab*sz.
Arról nem is beszélve, hogy ennek a résznek volt egy óriási nagy előnye a többivel szemben. Ez az előny tisztán látszik, ha jobban szemügyre vesszük a képet. Na? Igen, totál sima pólóban feszít mindkét főszereplő srác, ami... hát valljuk be, csajszik, igencsak csöpp-csöpp. Többször tehetnének ilyet. Sőt, szerintem nem én lennék az egyedüli, aki örülne néhány félmeztelen, nyárias jelenetnek is, valahol a sok borongósság közepén. Jajj. Szép álmok.
Mindegy. Ez így most... na jó legyen 7/10, mert azok a karok igazán megérnek egy csomó pontot. Na jó, csak egyet, mivel eredetileg 6-ot szerettem volna adni rá. Rövid voltam. De késő van, én meg csalódott vagyok, picikét, ennyire futotta.
Bebe

1 megjegyzés:

prézli 2010. január 23. 1:25  

Őszintén szólva, én is többet vártam ettől...

Megjegyzés küldése