Újoncok 2010 elejére

2010 első felében is startolnak új sorozatos jövevények, jóval kevesebb, mint Ősszel, de startolnak. A jelmondat: feelgood, családias, kellemes atmoszféra. És ha nem szitkomról beszélünk, akkor például a dramedy nem tud valami sokat felmutatni ilyen téren. Legalábbis nekem egy se jut eszembe, ha úgy érzitek, most nem állítottam jót, komment formájában lehet is reklamálni, és helyesbítést kérni.

Egyes számú new comer a ’Parenthood’ lenne, pontosan március elején, elsején veszi kezdetét az NBC csatornán. Már jóval előbb, a szeptemberi idényben izzíthattuk volna a torrent programjainkat érte, azonban a főszereplőnek kikiáltott Maura Tierney valóságos vészhelyzetben találta magát: mellrákot diagnosztizáltak nála-,ezúton is szeretnék neki mihamarabb gyógyulást kívánni neki! Emiatt szegénynek vissza kellett lépnie, és egyúttal helyettes keresés is szükségessé vált. Utódja Lauren Graham, aki szerintem tök jó választás, noha Én távol tartom magam a Gilmore Girlstől, akármennyire is kultszéria, és bitang szeretős mindenki számára, aki csak egy részt is megnézett belőle, de Lauren ettől függetlenül is szimpatikus színésznő.
A backstage információk után jöjjön a lényeg, a sztori: elvált anyuka hazaköltözik két gyerekével szüleihez, és három testvéréhez, akiknek szintén vannak már utódaik, és az előzetes alapján (köszi Médiablog) arra jutottam, hogy a szülő-gyerek közti viszony lesz hangsúlyos. A sorozat betéte, alapja egyébként egy 1989-es film, a Vásott Kölykök, hátha valakinek ez többet mond, gondoltam megemlítem ezt is.



A kettesszámú new comer a ’Life UneXpected’ Nos, az a cím közepén szereplő X nem véletlenül van nagybetűvel írva, mivel a tini főhősnőnk neve Lux, és nevének betűit ilyen okosan, és ügyesen elrejtették a címben. Ez a Lux egy szőke sacc/kábé tizenöt éves leányzó, és undok nevelő szülőknél éldegélt, egészen addig míg el nem indult megkeresni az igazi szüleit. Egyszerű, szimpla koncepció, de sokan ebben látják a lehetőséget, hogy a CW csatorna neve- mert azon fog, illetve már fut-, megint egyenlő legyen a minőségi teen soappal, és olyan legyen amilyen a WB és az UPN egyesülése előtt a WB volt hajdanán, ami csak úgy ontotta magából a jót: OTH, Everwood, az előbb írt Gilmore Girls, Dawson és a haverok, és még sorolhatnám. Reményteljesen nézünk tehát a jövőbe, és majd meglássuk.
Előzetest ehhez is már tudok mellékelni, és mivel már január 16-án debütált a pilóta, kritika coming soon.



Ki melyikre vetné rá magát szívesebben és tenné magáévá? Van olyan közületek, aki egyekre sem kíváncsi? Kéne lélegeztetni az interaktivitást, emberek!
Forrás: Sorozat Junkie, Sorozat Guru
Írta: Máté

3 megjegyzés:

lexie 2010. január 17. 8:27  

Naöhm, engem egyik promó sem győzött meg igazándiból, meg így mindkettő hidegen hagy, és még az lesz, hogy megvárom a visszajelzéseket, ha istenitik valamelyiket akkor bepróbálkozok talán. És picivel a Parenthood az, ami jobban megfogott most *-)

diri 2010. január 18. 10:56  

hm, szerintem mindkettő egész aranyos. Nem szálltam el tőlük, de tudnám nézni, ha épp egy semmittevős délutánom lenne és nézni szeretnék valamit. Persze ez nem lenne megoldható, mert fogalmam sincs hol nézhetném, de azért nem rosszak :D Mindenesetre a szőke csaj angolja tetszik. :P

Máté 2010. január 18. 12:24  

Lexie: a parenthoodot egy fokkal, valamiért én is bejövősebbnek érzem, mint ezt a life unexpectedet, de ettől függetlenül mind a kettővel megpróbálkozom, aztán ki tudja...érhetnek még meglepetések. :D

Diri: Igen, ezek ilyen tipikus délutáni lazulások. Mondjuk...azon már gondolkoztam, hogyha esetleg szükségét érzi valaki, és szól, akkor töltenék fel sorozatot, vagy legalábbis lelőhelyet adnék. Szóval, ha szükségét érzed...:D

Megjegyzés küldése