Life UneXpected-Pilot

Ez Lux. Aki úgy szőke, és úgy kékszemű, hogy nem egy két lábon járó klisé halmaz, vagy csak egy lapos, karton figura, hanem szeretnivaló, olyannyira, hogy azt arról csillagos ötös bizonyítványt kéne kiállítani. Részben- hangsúlyozom, részben-, engem végig Veronica Marsra emlékeztetett, a pilóta csekkolása közben, és semmi köze sincs ennek a néhány külső jellemző hasonlóságához. Csak mindkettejüknek, most gondoljunk bele, mennyi apró, vagy nagy szarkupacon kellett átlépnie. Nem maradtak benne elidőzni, dagonyázni benne, megemelték a virgácsukat, és kész. Átlépték. Olyan erős jellemre vall ez, amilyen Én mindig is szerettem volna lenni, illetve tegyük hozzá, még mindig szeretnék. És még csak meg se látszik egyikükön sem az eléggé dark, és napfénytől hermetikusan elzárt háttér, vigyorogva oltogatnak, ha probléma megoldásról van szó duracell nyúlhoz hasonlatosan teli energiával oldják meg. Oké, néha eltörik a mécses, de hát csajokról van szó, hékás, nekik szabad.
Persze nem szabad elvonatkoztatni attól az aprócska ponttól, hogy ez tévé. Mindenesetre azért lehet készíteni a kulacsokat, és erőt meríteni belőle.

A filozofikus kinyilatkoztatást berekesztem, vele párhuzamban a történet elmesélését is, mivel majdnem egy hete cikkeztem erről is, aki még nem olvasta, és kíváncsi, itt olvashatja.

Őszintén sajnálom, hogy csak I Love NYC/LA pólókat lehet csak beszerezni mindenhol, de ha teszem azt, egy I Love Portland feliratúra vágysz, akkor fel kell csapnod turistának, gondolom, mert azt csak helyileg tudod megvenni. Nagy előnye nálam ennek a Life Unexpected-nek, a helyszín, mert mióta egy fotót kigugliztam róla, azóta a titkos vágyaim közé sorolom azt is, hogy egy kis ideig ott élhessek.

Ahány kritikát csak átfutottam, Mindenki egyből a Gilmore Girls-höz hasonlította, elvégre ilyesmi szintet ígértek nekünk, és valszeg Én vagyok az egyedüli, aki nem tudja megmondani, hogy ezt teljesítették-e, avagy sem, mert nekem az a széria valahogy kimaradt az életemből. Jó, ez nem azt jelenti, hogy véglegesen. (Célzás, célzás!)

A trailer nem volt zsákbamacska, tudhattuk előre, hogy humoros-komikusan feelgood, és érzelem dús lesz majd ez. Nagyon reménykedem abban, hogy az előbbi jellemző majd felülkerekedik valahogy a másikon, és nem fog elcsöppenni, mint valami cukros trutymó. Fura, mert a vége felé egyre sűrűsödő egymás nyakába borulás scene egyáltalán nem taszított, tök édesnek találtam, ahogy volt, talán a születésnap egy picit túlment a határon, de egye meg a fene ott ahol van, és átsiklok rajta, mert a komplett kiszerelést nézve ez egy tök jó kellemes, vasárnap délutáni sorozattá válhat. Aminek nagyon örülnék. És mert ez nem csak nekem lenne jó, Ti is örülhetnétek velem. Szorítsunk! 10/8, nem mellesleg. A magasabb pontozás csak, és kizárólag a folytatáson múlik, de annyit ígérhetek, ha csak ezt a nyolcas átlagot tudja huzamosabb ideig tartani, Én hű nézője leszek ennek is. Basszus, lassan kéne ehhez is egy kis táblát készíteni oldalra…

Írta: Máté

UI: Eszti mondta, hogy nagyon jó lenne, ha Ő is megtudná nézni, hát ideiglenesen hadd játszak már Mikulást, és akinek szintén nagyon jó lenne, az innen letöltheti az 1x01-et. Úgy tessék ám, hogy saját feltöltés!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése