Heti ajánlat

E hétre (December 16.) jelentősen lecsökkent a választék a megszokott átlaghoz képest, a friss húsok száma ugyanis csak kettő, darabszám szerint. Ezt Én annak tulajdonítom be, hogy az egyiküket elegendőnek tartják, hogy úgymond elhordozza a hátán a hetet bevételügyileg. Nem az O’Hortenről beszélek, és nem tettetem a médiaszakit, férfiasan beismerem, hogy még életemben nem olvastam/hallottam róla. Az Avatárról, ami a téma tárgya, már annál inkább, csak éppen az érdeklődésemet nem keltette fel túlzottan, így még mindig édesdeden horkol magában.

Science Fiction-ről, rövidítve Sci-Fi-ről beszélek, nem mellesleg, amely James Cameron rendezését dicséri. A dicséri szó után azért nem raktam zárójelbe tett kérdőjelet, mert miután megtudtam, hogy ennek a pasasnak a nyomán készült a Titanic is, egy szemernyi kétséget sem hagyott afelől, hogy a produkció ezen oldalával bármi gond is lenne.

Történetileg azonban…

„James Cameron a Pandora nevű holdra viszi el legújabb Sci-Fi-je, az Avatár nézőit. A világ, ami egy óriási gázbolygó körül kering, és az emberek számára belélegezhetetlen a levegője. Egy lebénult tengerészgyalogos, (Sam Worthington) elfogadja a lehetőséget, hogy Avatár legyen, egy genetikailag módosított hibrid, akit mentális úton mások irányítanak-, és így segítsen a kapcsolatfelvételben az egzotikus világ lakosaival.”

…nekem ez túl, nem tudom jobban kifejezni magam, Sci-Fi. És nem a műfajon van a hangsúly, hanem a „túl”-on, amit vastagon ki is emeltem a hangsúly jelzése érdekében. Persze, ha elég megosztottá teszi a népet, több, mint valószínű, hogy valamilyen úton-módon Én is bepróbálom, minimum.

Egyébként, hatalmas hype-al rendelkezik ez az Avatár, mert a fő csattanó itt nem is a sztori, nem is a színészi gárda, sőt még csak nem is a rendező, hanem egy szám, és egy betű: 3D.

Azt hiszem, ezzel mindent elmondtam. Van akit ezzel a kis szócskával most meggyőztem?

2 megjegyzés:

lollie 2009. december 15. 11:23  

engem nem a 3D győzőtt meg, hanem ez, hogy végre valami lövöldözés :D különben sem lesz az egész film 3D, ez is olyan, mint a HP, jól besz.... a népet, 20 perc után veheted le.

egyébként francia a plakát, és minden egyes szót értek, nagyon vicces :D

Névtelen 2009. december 16. 7:48  

jah, a HP 3D is összesen 12 perc volt a kb 130-ból...
Kira

Megjegyzés küldése