Még Karácsony van!


Ami azt jelenti, hogy nem késtünk el a karácsonyi jókívánságokkal. Ezek előtt, én, Bebe, férfiasan bevallom, hogy eddig arra vártam, hátha Máté ügyködik valamit, mivel a különféle ünnepi elfoglaltságok miatt (bejgli-zaba, rokonozás, és egyebek) mellett nem igazán tudtunk konzultálni. Azt is beismerem, hogy ugyanezt a karácsonyi képet tettem be a másik oldalamon is, de mivel az Isten háta mögött vagyok a Photoshop-mentes laptoppal, némileg korlátozottak a grafikai lehetőségem.
Na. Ennyi volt a rinya része a dolognak.

Így, Karácsony utolsó napján szeretnénk mindenkinek nagyon kellemes ünnepeket kívánni, reméljük, mindenhol állva maradt a fa, a csillagszóró nem égette ki a vadonatúj pulcsikat, és természetesen mindenki megkapta, amire vágyott, nem csak egy halom zoknit.

Ölelcsókol mindenkit:

Bebe és Máté

1 megjegyzés:

Máté 2009. december 27. 1:17  

Bebe béjbe, tudod te milyen zabos voltam, mikor kiderült hogy ide nem tudok a pécsi gépről pár sort írni mert valamiért nem tölti be a bloggerkezelőt?! XD Na jó, ma már megyünk haza, szóval reményeim szerint este már dumdum.

Megjegyzés küldése