Nick Jonas & The Administration: Who I am

Valahogy éreztem én, hogy eljön az ideje annak, mikor a legkisebb Jonas-tesó szóló karrierbe kezd. Most érkezett el ez a pillanat, első száma így egyedül, az Administration nevű bandájával, a "Who I am", ami bizony tökéletesen olyan, mint amit az ember egy Jónástól elvár. Semmi több. Ezért természetesen imádom, de ez csak zárójeles megjegyzés. Lazítós, erőtadós, sok tinilány valószínűleg sírva fakad, mikor a dalszöveg a "I want someone to love me, for who I am" részhez ér(de lehet csak nekem jött "jókor") mondván, Nick Jonas a lelkübe lát, hiszen pont ugyanezt érzik ők is. Ha öcsém itt lenne, biztos azt is mondaná rá, hogy nyálas, sőt, valószínűleg még Máté is ezt mondaná rá, ezért csapok le gyorsan a számra a "legyünk pozitívak"-program keretében. Én kíváncsian várom tehát Nick Jonas többi saját próbálkázását is, bár ha mindegyik hasonló hangvételű lesz, gyaníthatóan 2-3 után még én is hülyét kapok, rajongás ide, vagy oda.

Bebe

1 megjegyzés:

diri 2009. december 6. 9:40  

nekem nagyon tetszik!:) örülök, hogy szólózik is, de remélem ettől még tényleg együtt marad a JB és nem csak mondják. Szerintem egyébként biztos hogy lesznek még ütősebb számai is, nem csak ilyen kis romantikus aranyosságok, bár nekem ez is tetszik. Nick nagyon tehetséges, tuti összehoz majd szép, egyedi számokat! ;)

Megjegyzés küldése