90210-1x16

Már egy ideje nem csak pletykacica boldogítja az embereket, hanem amerika leghíresebb irányítószáma is visszatért a körforgásba. Igen, ezúttal a 90210 kerül nagyító alá, amit csak én követek figyelemmel, Bebe még tartja magát és nem hódol be a tömeghisztériának. Néha úgy gondolom, hogy jobban is teszi.A sorozattal foglalkozó forgatókönyvírók nagy reformokat ígértek a sorozat terén, ami egyenlő azzal, hogy a felnőtt karakterek még kevesebb szerepet kapnak(megjegyzem ez már a 16.részen is érezhető volt), és állandó szereplővé teszik Matt Lanter-t, aki a 16.részben debütált. Gondolom észrevették, hogy a skatulyaszerepekből egyedül a rosszfiút nem sütötték el, ezért gyorsan bepótolták, bevágtak egy bőrkabátos HMCS-t a pult mögé. És ki másnak is jutott volna, mint a forróvérű Naominak, aki akár egyenes, akár göndörhajú izzik körülötte a levegő. Végülis nem rossz szál, hogy a suli álomnője egy pasit nem kap meg rögtön, amint csettint egyet.
Számomra mégis most Silver viszi hátán az egészet, aki ebben a részben úgyviselkedett, mintha reggelire egy nagyadag redbullt termelt volna be, az agya helyét pedig a Rosalinda 1243222679 része foglalná el. Felettébb érdekesek lehetnek mások számára ezek a hangulathullámok, tudjátok először szétzúzza a homokvárat, őrjöng, majd hopsz hirtelen rátetováltatja magára Dixon nevét. Mondjuk már tudom mitől van ez, és szerintem remek ötlet, amivel fel lehet dobni a sorozatot. És kétségkívül Jessica Stroup is remekül adta elő a figurát.
Az Annie Ethan Rhonda hármast mérföldekkel előre ki lehetett számítani szerintem, de amikor képbe jött Annie előadásában Rhonda szívfájdító sztorija, az adott egy plusz löketet az egésznek.
Összességében nekem nézhető volt, de olyan mély nyomot nem hagyott bennem, viszont azt elismerem, hogyha a Gossip Girl nem kapja össze de sürgősen magát a riválisa felülkerekedhet rajta.
És mivel olyan régen pontoztam, mert mindig lefelejtem a végéről: 7/10.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése