HSM, ahogy a "nagyok" csinálják


Ahogy elnézem a Disney valóban egy olyan hosszú láncreakciót indított el a filmes piacon, aminek se vége, se hossza.
Itt van 2009 legfrissebb tinifilmjének trailere, amit le lehet belőle szűrni az az, hogy az amerikaiknak a High School Musical filmek óta semmi kreativitásuk a tinédzser filmes produkciókhoz. Zene, tánc, zene, zene, tánc, tánc. Mindez talán egy kicsit igényesebb, és nagyobb szabású kivitelezésben, mint az eddigi Disney "original movie"-k, vagy a Nickelodeon "látványos" próbálkozása.
Fame. A trailer. Itt. Ja, legalább a poszterek, némiképp egyediek lettek.

6 megjegyzés:

lill. 2009. április 8. 7:01  

"Fame" az egy mjüzikel nem? És ez most annak a megfilmesítése vagy mi?

matt 2009. április 8. 7:21  

hsmnél mérföldekkel jobb lesz, a látvány, a zene, áh. *.*
(http://www.youtube.com/watch?v=hz0d-BffXdg ugyanaz a zene, mint a trailerben :D)

lill. 2009. április 8. 7:56  

nem tudom, lehet hogy én vagyok földhözragadt, de nekem nem pálya ez a nyávogás, ami az egész előzetes alatt megy.
meg az sem, hogy tutira lesz benne rap.

lill. 2009. április 8. 7:57  

anyám, a hugom címe van megadva. szóval az előző én voltam. a legelső meg a hugom.
na csók.
lollie

Bebe&Máté 2009. április 8. 8:58  

El se hiszem hogy szinte kész kommentzuhatagot látok, tudtam hogy egyszer érdemes lesz feljönni többszöris a lapra. XD Hát az látszik rajta hogy igényesebb, de már akkoris elegem van hogy folyton ezt a mjúzikeles sztájlt nyomatják.

matt 2009. április 8. 10:36  

én már egyet az előzőhöz is írtam, szóval na. xDD

Megjegyzés küldése