Gossip Girl s02e20

Igazából már akkor eldöntöttem magamban, hogy ezt a részt nem fogom szeretni, mikor anno világot láttak az első Blair/Nate páros képecskék. Mert oké, Nate jó pasi, bizony, ha megjelenne előttem, és közölné, hogy Bebe, te vagy életem szerelme, nem mondanám azt, hogy bocsika, de nekem viszont rajtad kívül van még vagy ötezer életem szerelme, menj haza, fiam.
De akkor is. Blairhez Chuck passzol, és olyan jó lenne, ha hagynák a hülyéskedést, és erre ők is rájönnének.
Na mindegy. Akkor is elhatároztam, hogy nem fogom szeretni ezt az epizódot, mikor Máté mutatott Chuck/Vanessa páros képeket.
Ehhez képest… hogy vajon sikerült-e végül a résznek levennie a lábamról, vagy inkább úgy gondoltam, maradok a Hannah Montanánál, ami úgy tűnik, nem tud csalódást okozni? A kép alatt kiderül. Jó adag spoilerrel, persze.

Na. Megmondom őszintén, az első képkockáknál nagyot dobbant a szívem, mikor mutatták Serenát Georginával mulatozni. Hiszen, nyílt titok, hogy a leányzó visszatér, és ki tudja, talán pont most fog ez elkövetkezni? Na persze, mint később rájöttem, Georginának ehhez a részhez nem túl sok köze volt az elején látható pár másodpercnyi ismétlésen kívül, de nem baj. Nélküle is kavarták, amit kavarni lehet, elég rendesen.
Serena rájött, hogy társaságilag kezd egy nulla lenni. Főleg, mikor összefutott kedves modell-barátnőjével, tudjátok, az első részek kis gonosz, sunyifejű dögével, akivel együtt partiztak, megtudta, hogy a csaj Spanyolországban nyaralgat a pasijával, ő meg annak örül, hogy Jenny tizenhatodik szülinapi buliját megszervezi, és ez egy kicsit ciki. Főleg, hogy Jenny nem is akar szülinapi bulit. Na bumm. Én Serena helyében hagytam volna, és belenyugodok abba, hogy hjajj, lúzer lettem, de ő nem. Már csak azért is összedob egy bulit, ahol aztán van minden. Rendőrség, leégetés a menők előtt, furcsa párok kamatyolása. Lásd Chuck és Vanessa.
És itt térjünk is át azokra, amik miatt már alapból eltemettem a részt, de mégis… talán ezek voltak azok, amik miatt nagyon szerettem. Blair, ahogy kétségbeesetten bizonygatja mindenkinek, főleg magának, hogy Nate és közte bizony ott vannak azok a szikrák. Mit szikrák, tűzijátékok. Chuck, ahogy igazi csákbeszes módszerekhez folyamodva vissza akarja kaparintani nagy szerelmét. Blair és Nate arca, amikor meglátják a vígan csókolózó Chuck/Vanessa párost. Igen, minden, amire azt hittem, borzalmas lesz, igazából tökéletesen el lett találva. Főleg, Gossip Girl fincsi kommentárjaival kiegészítve.
Mégis, ami a legjobban tetszett, az az volt, ahogy visszahozták a Lily és Rufus közös gyereke vonalat. Sokat gondolkodtam azon, hogy fog ez megtörténni, bevallom erre, álmomban sem gondoltam volna, de zseniális húzás.
És Serena megint rossz. Remélem nem csak a következő epizódig fog ez tartani, mert különben kénytelen leszek levinni a pontszámot.
Összességében, akinek elege van a sok kavarásból és bonyolításból, az már azt kívánhatja, ó csak lenne vége az egésznek. De… ki tudja, talán valahol mélyen bennem is megbújik egy „Pletykacica”, mert én nagyon élvezem minden egyes pillanatát.
Mégis… csupán 8 pontot tudok adni erre a részre. Egyrészt, mert félek, hogy minden jó dolog, amit most behoztak, nem fog sokáig tartani, másrészt, Nate télisapija az egyik jelenetben. Na ne.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése