Lady Gaga&Rihanna: egységben a dal

Emberek, nem tudom, hogy mégis mennyire friss ez a szám, mindenesetre nekem nagyon új, úgyhogy annyira csak nem lehet oldtime, igyekszek lépést tartani a zenei piac kínálatával.
De kijött egy új dal, ahol két mostanában nagyon felkapott énekesnő működött közre: Lady Gaga, valamint Rihanna.
Szinte biztos vagyok benne, hogyha hamar eljut majd a magyar standra is, mondjuk öt hónap után, hatalmas sláger lesz belőle.
Igaz, elvileg Rihanna is részt vett a dalban, de a hangját nagyon ritkán tudtam felfedezni, aztán rájöttem, hogy ott van ő, csak a sok elektronikai effektus torzított egy cseppet a hangszínén.
Bár nagyon tetszetős, és hangzatos, én nem igazán szeretem amikor ennyire megcsavarják a dolgokat.
Jelentem befogtam, és átadom a szót, vagy inkább a hangot a hölgyeknek. Silly boy. Most.


6 megjegyzés:

Viv 2009. április 12. 6:54  

nekem nemtetszik:S

matt 2009. április 13. 1:50  

szerintem szar. :D

lill. 2009. április 13. 2:16  

támogatom :P

Névtelen 2009. április 13. 4:08  

az akusztikus környezetszennyezés legújabb faja.

Névtelen 2009. április 13. 4:46  

natudjátok mit nekem tetszik, bár mindkét énekesnő unszimpatikus, de ez jól sikerült. bár hozzáteszem: 'nem egy nagy bummbele' :D

Bebe&Máté 2009. április 13. 6:32  

Ja, amúgy szerintem se nagyon szar, csak az elektronikus hangtorzításokat kissé túlzásba vitték, szerintem.

Megjegyzés küldése