Idegesítő párocskák

Jaja. Már ilyen lista is létezik a világon, mégpedig a Seventeen magazin jóvoltából. Szerintük A Joe Jonas/ Camilla Belle, a Zac Efron/ Vanessa Hudgens, valamint a Miley Cyrus/ Justin Gaston párosok azok, akik jobb, ha inkább nem pályáznak az Év Szerelmespárja címre. És hogy miért is? Íme:

JOMILLA: Ha engem kérdeztek már ez a mozaikos név is eszméletlenül gagyin hangzik, amit rájuk ragasztottak, bár a Seventeen magazin nem csak emiatt tette őket a listára. „ Nézzétek meg alaposabban Joe-t és Camillát! Mit láttok? Pontosan! Teljesen egyformák! Így amikor együtt vannak, olyan mintha Joe egy idősebb női hasonmását csókolgatná. Fúj! Főleg, hogy minket is csókolhatna helyette! Jó, oké, beismerjük ennek az egésznek tulajdonképpen csak a féltékenység az oka.” Mit tudnék erre mondani? Szívemből szóltak.

ZANESSA: Ismét csak egyetérteni tudok. Lehet most rituális Bebe-akasztást tervezni, de egész egyszerűen sikítani tudnék, valahányszor meglátom ezt a kettőt. „Zac és Vanessa túl tökéletesek. Már vagy ezer éve együtt vannak, és szinte semmit nem tudunk a kapcsulatukról. Eléggé elutasítóak a médiával szemben, ugyanis. És Zac sokkal szexisebb lenne egyedül.” Ismét csak heves bólogatásra futja tőlem, valamint egy idézetre kedves osztálytársnőmtől, amit olyan szívesen hangoztatok bárkinek, akivel szóba kerül a téma: Zac Efron túl jó pasi ahhoz, hogy ilyen sokáig ugyanaz a barátnője legyen. Ámen.

JILEY: Újabb fura névösszerakás. Jiley… valahogy mindig a Jemi jut róla eszembe, amin szintén nagyon jókat derültem, mikor sláger volt. „Valahányszor megjelennek együtt valahol, énekelnek a színpadon, vagy éppen azt bizonygatják, ők bizony nem egy pár, van valami Mileyban és Justinban, ami kiakasztja az embert. Talán a tény, miszerint Miley csupán 16, Justin viszont 20 éves? A négy év nem tűnik olyan soknak, de Miley korát figyelembe véve, el kéne gondolkozni a dolgon.” Ömm… nem tudom. Szerintem ez csak az amcsiknak olyan hűdenagy probléma. Úgy értem, nekem csomó barátnőm 15 évesen 21 éves palikkal járkált mindenfelé. Úgy tűnik, tényleg én vagyok az egyetlen, aki szerint ezek ketten összepasszolnak. Bár nem mondom, ezt a Justin gyereket bizony rúgnám ki, ha hirtelen megjelenne a szobám ajtajában.

1 megjegyzés:

Kendi 2009. április 23. 6:13  

Nem értek egyet. Miért lenne már Zac sexiesebb ha egyedül lenne?! Vagy miért baj az hogy Vanessa és Zac ennyi ideje együt járnak?! Talán megeshet hogy szeretik egymást, és ezért nem szakítanak. És szerintem rohadt aranyosak, látszik rajtuk hogy szeretik egymást, és ha ez a Seventeen magazinnak nem tetszik, bekaphatja.
Mondjuk azt sem értem hogy mi bajuk van azzal hogy nem teregetik ki a mindennapjaikat a magazinok címlapjára. Hadd legyen már az egyik magánéletük, az Isten szerelmére...

Megjegyzés küldése