Fast&Furious (2009)

Találós kérdés: Hogyan bírd rá arra a nőnemű egyedeket, hogy eljöjjenek veled olyan filmes alkotásra a moziba, kiadjanak érte egy ezrest, ami semmi másból nem áll, mint menő verdákból, egymásnak csapódó napbarnított feszes combokból, és hegyes kis mellekből, valamint egy rakás bunyóból?
Válasz: Rakj bele főszereplőnek egy sármos faszit. Tényleg tökre nem vágtam, hogy a drága Fanni, aki bazinagy plasztik rikító rózsaszín táskával járkál az oldalán, és mindemellett szőke hajzuhataggal rendelkezik, miért akar velem egy ilyen filmet megnézni. Mikor megjelent a vásznon Paul Walker, és olyannyira őrülten elkezdett sikítozni, hogy a popcornunk fele beleborult az ölembe, ez a cselekedete értelmet nyert számomra.
Jobbnak láttam már az elején leállítani, és tárgyilagosan közöltem vele, ha nem hagyja abba, a kezem véletlenül megcsúszik, és jelentős kólaadag fog a ruháján landolni. Ezt persze nem akarta, így kussban ült. Pár percig.
Legalább ha a film bejövős lett volna, még ezt is így utólag nézve elviselhetőnek tartanám, csak a bökkenő az, hogy nem volt olyan nagy vaszizdasz.
Olyan volt, mintha másfél óráig a bátyámat néztem volna a bátyámat a kedvenc autóversenyzős számítógépes játékainak lejátszása közben. A történet szála a dolognak kifejezetten gyenge volt, igaz megpróbáltak mellé becsempészni egy kis nyomozósdit is, de az se sokat lendített a dolgon.
E mellé még megtoldották néhány látványos belvárosban autósüldözéses jelenettel, meg látványos robbantgatásokkal, és bunyókkal. Nagyon látszott, hogy nem arra mentek, hogy a történettel nyerjék meg a nézőközönséget, hanem a látvánnyal, kár, mert szerintem mindkettő nagyon fontos, egyik kiegészíti a másikat.
A vége viszont tetszett, egyrészt azért, mert örültem, hogy felállhattam az ülésről-ezzel jelentős pattogatott kukorica eső zúdolt a földre az ölemből-, másrészt pedig valóban tetszett a zárása.
10/5 pontot kap tőlem a film, ennél jobban nem tudtak megvenni a szájtátós részekkel, és a bögyös csajokkal. Majd talán máskor.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése