Funny or Die?

Bocs, srácok, de ez határozottan az agyhalott kategóriába tartozik. Nem értem még mindig, hogy mi értelme volt egy talomba gyűjteni egy rakat napjainkban híresnek számító szupersztárt, hogy egy ilyen kis 4 perces cuccban előadják magukat. Pénz, pénz, pénz. Mindig jól jön, főleg ha egy sor baromkodásért kapja az ember, amit egyébként fizettség nélkül is gyakran csinál.
Nem igazán értitek, hogy mi miatt is járatom a számat, ugye? A lényeg, hogy van egy pár perces kis szösszenet, videó, amiben Zac Efron, aki sose tud hajat mosni, és Vanessa Hudgens, akinek a haja ragyogó, de nem lopta be magát a szívembe, tartanak egy medencés bulit, és meghívják az összes celeb-spanjukat: Nicole Richie-t, Joel(vagy Benji? mindig keverem őket) Madden-t, Jessica Stroup-ot, Carmen Electrát, Queen Latifaht, Brittanny Snow-t, Justin Long-t, Chelsea Staubot, hogy csakpárat említsek a hollywoodi csillagok tömkelegéből. És akkor bumm beállít Zac Hank nagybácsija a terhes bigéjével, és szétzúzzák a fenenagy bulit.
Na, hát mondanám, hogy enjoy... De most minenk?


4 megjegyzés:

lill. 2009. április 9. 11:53  

Szerintem ez nem funny. hanem Die, de nagyon gyorsan.
És akkor még nem említettem Zac biciklilopós-fejét....
lollie voltam

lill. 2009. április 10. 8:49  

ez most mi is? (ja és lollie... ne az én címemen írjál. te is csinálj magadnak)

Viv 2009. április 10. 23:52  

hát nekemis ez az egy kérdés jutott eszembe: ez most mi?XD

Bebe&Máté 2009. április 12. 0:02  

Örülünk az egyetértésnek.XD

Megjegyzés küldése