BEP: boom boom pow

Az eheti videóklip elemzés a Black Eyed Pease "Boom boom pow" kreációjára esett. Egy biztos maga a szám, és a videóklip is meglehetősen futurisztikusra sikeredett, bár miközben néztem inkább azon filóztam, hogy Fergie-nek most jobb-e ez a barna hajzuhatag, mint a szőke, meg egyébként is mekkora már a grincs-kezekre hajazó műkörömizé, amit visel.
Amúgy az a futurisztikus irányzat nekem végig roppant ismerős volt, aztán beugrott, hogy Xtina drága is hasonló dolgokkal kísérletezgetett.
Amivel megjegyzem nem szerzett akkora sikereket, vagyis nem vettem észre, hogy különösebben berobbant volna újra a köztudatba.

1 megjegyzés:

Névtelen 2009. április 21. 11:05  

ez valami kaki. igenis jobbat vártam és akarok a BEP-től! régen imádtam a zenéjüket, de ez most..inkább Mozart XII. szinfóniája. és könyörgöm, Fergie hogy nézki? :D szörnyek az űrlények ellen 2.

Megjegyzés küldése