BRAND NEW STYLE

A fekete-fehér sémák váltakozása nekem már kissé egyhangú volt, úgyhogy most bepróbáltam egy ilyen kellemes, naturális barnaságot, így ezzel is egy lépéssel közelebb kerültem ahhoz, hogy hozzá szokjak ahhoz a gondolathoz, hogy Ősz van.

És becsületesen bevallom azt is, hogy ihlet szempontjából hozzájárult az egyik hőn szeretett blogom, a This- is- Music.com, szóval, ha valakinek tetszik valamennyire, hát inkább nekik jár a dicséret, mintsem nekem.

Továbbá jó lenne, ha elnéznétek majd nekünk, a kisebb-nagyobb blogolási szüneteket, hiszen Bebe drága már az egyetem padját koptatja, Én még a gimnáziumban próbálok helyt állni, de ezekkel a hétköznapi gondokkal fogadok, hogy nem vagyunk egyedül, és maximálisan megértetek minket. Ugye?

Na, Én is így gondoltam. Legyen jó napotok ma, meg úgy egyébként is.


Peace,
Love,
Light

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése