Selena Gomez: Kiss and Tell (2009)

Tizenhat évesen úgy hiszem, ritkán hagyja el az ember száját az a mondat, hogy "Ejj, de öreg vagyok Én ehhez!" Selena Gomez and The Scene zenei formáció Kiss&Tell lemeze csekkolása után azonban pontosan erre jutottam, miután Bebével megtárgyaltuk az esetet.

Ahhoz, hogy valaki ne törölje le a CD-n elhangzott dalok túlnyomó részét az első hallgatás után, kell egy életkor, úgy 10-14 év közé belőve. Átlagban számolva, persze.

Már a borító, a rózsaszín cukormázzal összekent szájú Selena sem ígér komolyabb művet. Se nem pop, se nem rock, hanem egy higított vegyület a kettő között. Szövegbéli töltelékkel sem fukarkodtak, a Falling Down-os vonyítás sem lett kiküszöbölve, sőt, ha lehet extra dózisban kapjuk. Egy "kezdő" tinilány CD állványán még képes rá, de a nemzetközi- hansúlyozom felnőtt-, zeneiparban már nem állná meg a helyét.

10/4- A Gomez lányt igazán csípem, de ne felejtse el, hogy attól, hogy manapság oltári nagy trend lett egyszerre zenei, és színészeti karriert is csinálni, az nem teszi kötelezővé a kettősséget. Pont az ilyen akusztikus felsülések elkerülésének végett.

Ajánlott számok: Naturally, Tell Me Something I Don't Know (feldolgozás)

2 megjegyzés:

diri 2009. szeptember 28. 11:49  

zene terén nem is vártam többet selenától... mint színésznő, egészen tehetséges, de én már a Tell me something hallatán is úgy voltam, hogy jobb lett volna, ha ebbe bele sem kezd. Millió tehetségesebb zenész/énekes van nála, inkább azokat kéne felkarolni, nem értem miért nyomják őt ebben is annyira. Maradjon csak a filmeknél és sorozatoknál ;)

Unknown 2009. október 5. 12:05  

én szeretem Selenát és szerintem egész jó kis CD-t dobott össze a bandájával. van pár szám, ami elég volt egyszer, de vannak slágergyanús szerzemények is.
"Már a borító, a rózsaszín cukormázzal összekent szájú Selena sem ígér komolyabb művet." - valószínűleg azért, mert nem is a legmélyebb problémákról szóló albumát akarta összehozni, hanem egy könnyű kis lemezt, amire adott helyzetben egy jót lehet bulizni és ez nem is baj. a fiatal disney-sztároktól ennél többet nem is kell várni.

Megjegyzés küldése