Összegzés: 90210, Vampire Diaries

Mostanáig, ha belekezdtem egy-egy sorozatba, és szerencsés esetben végigmentem egy, netán több évadon, összesen két kritikát írtam róla, egyet a pilóta epizódnak, egyet pedig a finálénak, a maradék húsz-huszonakárhány részről pedig egy szó sem esett.


Változás jön, mert most, hogy néhány CW-s szériát, az amerikaiakkal nyomon követek, így hétről hétre kaptok egy-egy összegzést, kritikát az általam nézett sorozatokat illetően. A rövidre vágott szösszeneteknek az oka az, hogy Bebe jelenleg költözködik, plusz internet hiánnyal küszködik, egyedül pedig nem bírok mindent. Szoktassátok még ahhoz magatokat, hogy a híreket, és újdonságokat is szüneteltetem, szóval bármi fejlemény, újdonság után érdeklődtök, és lusták vagytok angolosdit játszani, Őket ajánlom: Sorozat Junkie, Filmbuzi, So Much Funny, Média Blog.


Elsőként nézzük a 90210-et: A második résznél mintha halvány javulást tapasztaltam volna. Liam visszaérkezésével azt hihetnénk, hogy Annie kínszenvedései véget érnek, de nem eszik olyan forrón a kását, ergó csak mégjobban elkenik, ami már így is alaposan el volt. Érdekességként pedig megemlítem, hogy Bruce Willis lyánya, Rummer Willis már képernyőre is került, egyelőre azon kívül, hogy konyít valamit a karaktere a kamerákhoz, mást még nem tudtunk meg.

10/5- egy pont emelést megszavazok a nyitány eredményéhez képest.



Másodjára jöjjenek a Vámpír naplók, a.k.a. The Vampire Diaries. A kezdeti lendületből, és energikusságból veszített, de ez nem jelenti azt, hogy ugyanakkor rosszabb is volt. Csak Én a készítők helyében az intróként használt vámpír támadásokat sztornóznám, egytől egyig nevetségesek ezek a horror klisék, mondjuk a korhatárt megértem, Én se örülnék egy ténylegesen idegborzoló valaminek, de akkor ne próbáljon meg több lenni, mint ami.

10/6
- egy fikarcnyit sem emelkedett, vagy csökkent, maradt a közepesnél egy kicsivel jobb színvonal.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése