Újabb, hosszabb New Moon előzetes

Minőség közel sem tökéletes, de tádám, máris itten van, mindenki örömére, egy szép hosszú New Moon tréler.
Nem tudom, említettem-e már, de ha nem most igen, mennyire nem szeretek bizonyos előzeteseket. Több okból is, és erre a New Moon bemutatóra mindkettő vonatkozik.
Egyes: egy nagy halom poént lelőnek. Bár, nyilván arra gondolnak, hogy mindenki olvasta a könyveket, nincs miért aggódni. Talán igazuk is van, hiszen az a csoport, akiknek a filmet szánják (tinédzser nőszemélyek) bizony többnyire olvasta a könyveket, a többiek meg hát… így jártak, miért nem tartanak lépést a korral, és ássák bele magukat nyakig a Twilight saga rejtelmeibe, mielőtt kijönnek a filmek.
Kettes: azt mutatja, mintha izgalmas filmet kéne várnunk. Pedig nagyon jól tudjuk, hogy valószínűleg ugyanúgy járunk, mint az elsőnél, hogy nagyjából egy órán keresztül kapjuk a nagy vontatott semmit, aztán húsz percbe összesűrítve az eksönt.
Mindegy is. Ugyanakkora siker lesz, úgyis.

2 megjegyzés:

lollie 2009. szeptember 12. 11:02  

hát én ezt nem értem... mi a fene a végén az a bunyó Edward és a Volturi között? Olyan nem volt a könyvben.
És Dakota Fanning... hát úgy néz ki, mint valami kisnyugdíjas a piacon! Én úgy olvastam, hogy Jane-nek angyalarca volt, nem ilyen.
Az egyetlen ok, amiért megnézem a filmet, az Taylor Lautner... rohadt jó felsőteste van :D

Máté 2009. szeptember 13. 0:18  

Na igen, oké, elsősorban tényleg a nőszemélyeknek akarják eladni, azon belül is a tiniknek, de azért a főszereplő színészek felsőtestével eladni az egészet.

Na jó, végülis pont én beszélek, hát a transformers, meg a jennifer's body miről szól.XD

Megjegyzés küldése