Melrose Place-1x01

Kreatív ötletek híján, egy újabb remake-kel toldotta meg a 2009-es kínálatát a CW. A 90-es évekből előkotort 90210 után mostan a Melrose Place-re került a sor, furdal a kíváncsiság, hogy jövőre miről fújják le a port. Bár ilyen minőség mellett mégse.



A jó öreg- a szó szoros értelmében az, tíz éves-, Barátok Közt életérzés kísért végig, az alapok hasonlóak, csak fényűzőbb, meg sznob, meg a korskála sem olyan széles, szóval olyan igazán amerikai. Egy társasház lakóinak élete, melyben minden szereplő valamilyen módon kapcsolódik a másikhoz, és persze mindnek volt rá látszólag nyomós oka, hogy véget vessen a házmesternő Sydney életének, aki egy karót nyelt piszkafa, tehát Magdi anyus rlz! Ez lenne az évados rejtély, és nem más.

Nos, szappanosítva volt nekem ez a pilóta, tipikusan olyan szkripttel, ahol próbálnak drámázni, de mégse kapja meg ennek a jellemzőnek a karizmatikáját, és vontatott az egész, meg attól is, hogy itt is a klisékkel zsonglőrködnek csak.

Ha van olyan CW sorozat, ahol történetesen nem égek a vágytól, hogy a részekben elhangzott dalokat leszedjem, hát akkor ez az. Mintha végigzongoráztak volna a rádió1 toplistáján, azon a 6-8 több hónapos, elnyűtt, trendszámon, amit egész álló nap játszanak.

10/4- mert az angol tudásomra itt nem lehettem büszke, mivelhogy valamilyen csodás úton-módon de ráakadtam a magyar feliratra. Csalódott vagyok eddig a felhozatalban, ha nem mondtam volna még. Nem, nem mondtam.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése