Gossip Girl-3x02

"Gossip Girl's going to univercity". Az évadnyitányban, -akármennyire is szeretem Kristen Bellt teljes testi-lelki valójában-, szerintem nem illettek oda a ki, vagy csak simán szúrkálódós kommentárok. Elkeseredetten próbálták felnőtté, és komolyabbá tenni a sorozatot, e mellett a címadó egyediséget, Gossip Girlt sem szerették volna utcára tenni, és hát...fúj, nagyon nem.



A második résszel viszont sikeresen visszahozták a feelGGood érzést, ami már totál elidegenedett tőlem a kettes számú évad folyamán. Megalapoztak valami újat, de a tudtunkra adták azt is, hogy WTF botrányos pillanatok nem a gimnáziumtól függenek, szóval Gossip Girl kész a hatókörét kibővíteni a N.Y.U.-ra is. Amivel ha akad bőven a munícióból- értsd: Blair vs. Georgina-, nem fog éles kontrasztban állni.



Joanna Garcia édes pofikájáért még mindig oda-vissza köszönöm szépen-, vagyok, de ez a tiltott szerelmesdi elcsépelt adalék, úgy meg aztán főleg, ha mindenféle spirituális jósképességek híján is, de meg tudom mondani a végkifejletettet. Mivel Jo csak vendégeskedik, nyilván nem lesz benne semmi boldog, meg hepi. Hacsak, Nate- akinek a karaktere annyira kifulladt már, mint egy partra vetett hal-, nem szökteti meg valami egzotikus szigetre...-crossover lehetőség a Losttal-, De mivel a lyányoknak Chuck mellett a jóképűségével szolgáltatja az okokat, a GG nyomon követésére, ez nem fog megtörténni. Sajnos.



Serena hisztis picsogásával valószínű, hogy nem csak nekem van tele az intim testrészem, de most legalább nem csak egyrészes badgirlt faragtak belőle. Ez is valami, ha megint a második évadhoz viszonyítunk. Ex-másikfele, nevén nevezve Dan kiérdemli a Popular Boy nicknevet, elvégre már se társasági, se pedig szerelmi téren nem magányos. I Love 'karakterfejlődés', mondtam már nektek?

10/8- Optimizmus rulz, remélhetőleg innen már csak feljebb. És majd elfelejtettem, hogy az életkort nézve az egyetemista szerepkörbe jobban beleillik ez a cast. Szerintem.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése