90210-2x04-2x06

Már jó ideje nem vendégeskedett "amerika kedvenc irányítószáma" a bomba virtuális hasábjain. Ez annak tudható be, hogy a második szezon első három epizódja után ideiglenes jegelésre ítéltem a sorozatot. A showrunner csere után a szokásosnál is gyengébbnek éreztem a szériát. És az ősziszünetes szabadidő tobzódásban pedig elővettem a hősugárzókat, és felolvasztottam, majd kettő-kettő felosztásban ledaráltam az idáig debütált részeket. És tök jó volt, mert senki se hevert parlagon egymagában.

Olyan lightos valahogy. Mint amikor van a tömény bodzaszörp, és felhigítod egy pár deci szénsavas/mentes ásványvízzel, hogy könnyen emészthetővé váljon. Dráma, de pillekönnyedséggel, ahogy azt a tinisoapoknál mindig is tapasztalhattuk. És, hogy a változásokhoz hozzászoktam, sőt összehaverkodtam megint befurakodott a "guilty pleasure"-ök közé a 90210.

A legpozitívabb változtatás egyértelműen a helyszínek. A nyárias, Beverly Hills feeling, amit kitűztek célul, maximálisan végre lett hajtva.

A szereplőknek meg szépen kanyarítottak egy-egy történetet, vagy van aki többel is gazdagodott, és ütemesen haladnak előre. Dixon line-ja kivételével mindenkié bejön. Már attól falra mászok így is, hogy milyen gyakran használatos a tinis produkcióknál a terhességes kártya, hát mégha kétszer is előhúzzák, csak fordított esetben. Már nagyon nem tudhattak mit kitalálni, ha ismételten ehhez nyúltak.


Egyébként az ötödik epizódban már pont azon gondolkoztam, hogy Kellyvel mi történhetett, hogy sehol se bukkan fel a szöszi feje, majd az elkövetkezendőkben elégedetten konstatáltam, a felnőtt gárdát mégse sztornózzák el véglegesen.

10/6,5- a maradék félről majd beszélhetünk, ha masszívan tartja magát a jelenlegi szinthez.
PS: Annie-papában, és Naomiban több közös van, mint Ők azt gondolnák, ugye?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése