Ashley Tisdale-Crank It Up!

Eddig tartott Ashley életében a sötétség- hajszínileg értve-, és kiszőkült. Újra. Valószínűleg végkiárusítás volt valami szex shopban, és így tett szert arra a vadító angyalszárnyas szettre, amiben rázza a bájait az új klippje, a Crank It Up felvételei alatt.

Ehhez a határozottan bulis dalhoz jóval több parti-statisztát képzeltem volna el, mint amennyien részt vettek a mozgalmasabb pillanatokban. Egyébként figyelitek a hotel-folyosó crossovert, hogy befigyel. Asszem egy Avril Lavigne, vagy Leona Lewis klippben láttam már hasonlót. Ha valamelyikőtök rájön, hogy melyikben láthattam, comment me, pls!



10/6- Tizz irtózatosan szexuális kihatása miatt a közepes helyett eggyel nagyobb lett az összeredmény, de azért srácok, legközelebb ne érjétek be egy lepukkadt belvárosi albérlet díszleteivel. Tudom, hogy a gazdasági válság megköti a kezeket, melyek a pénztárcába nyúlnak, de azért mégis.

6 megjegyzés:

Bezó 2009. október 9. 2:19  

szerintem ennek a klipnek van egy nagyon erős britney spears-es beütése...legalábbis a stílus nagyon rá emlékeztet..

Névtelen 2009. október 9. 9:10  

leona lewis: bleeding love klipjében van ugyanilyen hotelfolyosós jelenet...

Bebe&Máté 2009. október 9. 11:33  

Cecilia: szerintem inkább a CIU hangszerelése az, amitől ilyen britney hangulatot kap, de nem kizárt, hogy megint szőkére váltás is közrejátszik ebben.

Névtelen, jó lenne ha írtál volna nevet, mert most rendesn tudnék érte köszönetet mondani. :D

bii* 2009. október 10. 0:27  

jha bocsi. szal én írtam tegnap névtelenül.:$ bocsi csak lusta voltam megírni. xD pedig tényleg nem is olyan fárasztó. XXD

Unknown 2009. október 10. 9:11  

Ahhoz képest, hogy ez egy Guilty Pleasure-dal, elég "Headstrongosra" sikeredett a videó :D Ashley 'Cukrosnéni' Tisdale ugyebáárr...

Máté 2009. október 10. 10:06  

Igen, szerintem is a Headstrong érződik rajta. Én titokban amúgy egy zuzósabb hot mess klippben reménykedtem, motorral, meg bőrszerkóval:D De nem baj. Amúgy talán Ő az egyedüli cukros néni, akit szó nélkül követnék, ha szobára hívna. Még cukorka se kellene a csalogatáshoz. XD Van rajta elég csábító dolog.XD

Megjegyzés küldése