Justice: Let love rule

Csupán egy gyors, virtuális kő-papír-olló után tudtuk eldönteni Mátéval, hogy pontosan melyikünk is írjon a Justice új videoklipjéről. Én továbbra is úgy gondolom, neki illett volna, mert ő találta meg először, és mutatta aztán nekem, de mivel szerinte nekem sokkal jobban tetszik, legyen az enyém.
Ám legyen.
Tudni kell, hogy nagyon szeretem a Justice-t. Nem minden számukat, és nem csókolnám meg a lábnyomukat is a srácoknak, de tény, hogy vannak olyan fantasztikus számaik, amelyek elég sokszor segítettek már felvidulni a borongós hétköznapokon.
No, de most nem ez a lényeg, hanem a „Let love rule” című videoklip, ami, mármint a szám egy Lenny Kravitz remix, amiket, mármint a remixeket, nem Lenny Kravitzokat, általában nem igazán csípek, de mivel szégyenszemre az eredetit nem ismerem, azt kell mondjam, ez nagyon jóra sikeredett.Egyszerűen bele van ragadva a fejembe, mióta tíz perce meghallottam, és nem abban a rossz értelemben, mint a gagyi számok szoktak.
A klip meg… sok kreatívat láttam már, de ez kétségtelenül beletartozik a top háromba. Ha most belekezdenék az egész elemzésébe, lelőnék néhány poént, amit nagyon nem szeretnék, hiszen ebben épp az a jó, hogy az ember lassanként jön rá, mi is a lényeg, meg a poén az egészben.
Gratula srácok, gratula! Még sok-sok ilyet szeretnénk látni!

Lenny Kravitz – Let Love Rule (Justice Remix)

Lenny Kravitz | MySpace Video

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése