Klippremier: Taylor Swift-Fifteen

Oké, unhatjátok már, de egy pénteki napon nincs túl sok erőm, sem kedvem, hogy olyan horderejű dolgokat kritizáljak, és pakoljak ki, amelyek nagyobb kaliberűek egy videóklippnél.
Lényeg, hogy a héten a harmadik új music videóval startoló nem más, mint Taylor Swift, a Fifteen című számával.

A You Belong With Me-nél már tinitanglizott, méghozzá egész jól, Bebe egyenesen lávolta- avagy szép magyarosan szerette-, és nekem is tetszett. Olyan mintha újrahasznosítaná az egészet ilyen blue, meg green boxos harmadrangú effektekkel, amiket sehol se szívlelek túlságosan, mert rühellem a mű hatást, amit eredményez. Itt is milyen gagyi, hogy zuhog az eső, és Taylor drágának tökéletesen száraz marad a dauerolt göndör hajzata, végig. A készítők helyében a Gossip Girl feelinges környzetet vetettem volna be, amivel lezárul a videó.

Talán akkor jobban szemet tudnék hunyni a tucatcountry sablonszám Fifteen felett, és nem adnék rá 10/4 pontot.

4 megjegyzés:

gabi 2009. október 11. 0:25  

most nem azért, de ki vagy te? senki... mért kell ilyen tenyérbemászóan undorító stílusban mindent leszólni?! te tudsz ilyet csinálni? biztos, hogy nem.... komolyan, neked semmi nem jó... valamibe mindig bele kell kötnöd... SZÁNALOM vagy apukám... és nem kell félreérteni, mert ez a klipp szerintem se lett valami fuu, de jó, de már régóta olvasom a kritikának nevezet kis szarságaidat...

Máté 2009. október 11. 4:04  

Gabi, a kritikának pont az a lényege, hogy a dolgoknak minden oldalára rávilágít, nem emeli ki CSAK a jót, vagy CSAK a rosszat. Ezért szoktam bele-bele kötögetni mindenfélébe.
És azért néhanapján dicséretek is elhagyják a klaviatúrát, szóval túlzásnak tartom a részedről, hogy szerinted mindent csak leszólok.

És légyszíves ne kérd rajtam számon a saját véleményemet, ez a blog a szólásszabadság jegyében jött létre, ha valami nem tetszik, én azt nem fogom takargatni, már ne is haragudj.

Plusz egy kérdés: ha régóta olvasod a "kritikának nevezett szarságaimat", és nem tetszik, akkor minek pazarlod erre az idődet? Mondjuk az emberek néha olyanok, mint a legyek, minden fos köré odagyűlnek, pont azért, mert már annyira szar, hogy már jó. Én is olvasok olyan webszájtokat, amiket nem tartok túl minőséginek, mégis csekkolom.

Izé, elkalandoztam, tehát, a negatív kritika is kritika, szóval igaz, hogy semmi beleszólásod nem lenne, de én mégis elgondolkozok ezeken is, mert mindegyikben van igazság. Meglehet, hogy keményebben bírálom a dolgokat, mint kéne, de mint említettem, a saját véleményemet ritkán rejtem véka alá, és ez a blogra is érvényes. Sajnálom.

diri 2009. október 13. 12:14  

gabi, máténak valóban igaza van. csak annyit tennék hozzá, hogy ha nem tetszik, amiket ír, akkor ne olvasd. nem kötelező! sőt, ott is van oldalt, hogy: "figyelem! senki, ismételjük, senki és semmi nem garantálja a lelki, és pszcihoszexuális védelmet..." természetesen tudom, hogy ez csak vicces célból lett így írva, de ha neked nem esik jól ilyesmit elolvasni, és szerinted semmiben sincs igaza Máténak vagy Bebének, akkor kár itt pazarolni az idődet.
egyébként pedig: szerintem sem lett olyan nagy cucc ez a klip. a you belong with me sokkal jobban a szívembe lopódzott már első látásra. ennek ellenére, én szeretem taylor swiftet. ez kivételesen olyan dolog, amiben nem vagyok egy véleményen Mátéval. ettől függetlenül én nagyon szeretem ezt az oldalt, nekem úgymond "segít", és még ha valamivel nem is értek egyet, annyiban hagyom, hiszen ez egy kritikai oldal, mindenkinek meglehet a saját véleménye, a szerkesztőnek meg kell is hogy legyen :) szóval csak így tovább ;)

Máté 2009. október 14. 8:07  

Diri, csak egy szót tudok mondani: köszönöm. Ha az én válaszomban nem volt benne minden, amit gondolok, akkor ezzel a kommenttel kibővítve biztosan.
Bár, azt még hozzáteszem, hogy nem utálom Taylor Swiftet. Eleinte nem volt szimpatikus, de, hogy jobban a reflektorfénybe került, megkedveltem, mint személyt, mindössze a country zenéjével vannak gondjaim, ami nem az én műfajom, és a fikázódásom inkább ennek a fajta zenének szól, mintsem neki.

Megjegyzés küldése