Lady Gaga: Bad Romance

Lady Gaga csak úgy lőtte ki magából, akár egy ágyuból a slágersiker dalszerzeményeket, bumm egy Just Dance, bumm egy Poker Face, bumm egy Love Game, bumm egy Paparazzi, és most bumm egy Bad Romance, ami a kiadáshoz készülgető második korongján is helyet kap.

Nem is tudom. Sál, sál, ugassál, hogy negatívan analizálom itt a dolgokat, de nálam ez az ágyugolyó nem jött olyan sebességgel, hogy a falhoz csapódva atomokra hulljak szét tőle. Olyan érzetem van, hogy az elsődleges cél a popularitás, szóval noha Gaga mindenféle elfuserált románcokról refrénel, mégis az üvölt belőle, hogy "Po-po-po-ulala-ga-ga-pop-u-laar".

Egyáltalán nem marad el az elődjeitől, mert van benne elég kakaó, amitől egyből a zenei toplistákon startol majd, csak éppen ez-az, hogy szeretném, ha visszavenne ebből a stílusból, és a változatosság kedvéért valami ilyennel is próbálkozna.



Bár, most, hogy a poszt írása közben még vagy három-négyszer lejátszottam a dalt magamnak, hogy minél élesebb vélemény körvonalazódjon meg bennem, rájöttem, hogy még néhányszor koccanok vele, és tetszeni fog. Csak kell egy kis idő, amíg szó szerint ráhangolódok.

4 megjegyzés:

koree 2009. október 21. 5:42  

imádom a paper gangsta-t. az a kedvenc számom az albumról :D igazából. az egyetlen amit hallgatok xd

diri 2009. október 21. 10:56  

egyetértek az előttem íróval. nekem is a paper gangsta ami igazán tetszik lady gagától.:) a többi eléggé sablonos, de hát na, el kell ismerni: ha megszólal a bulikban a just dance vagy a poker face, akkor mindenkinek táncolni támad kedve ;)

boti 2009. október 21. 12:00  

alejandro című új száma a leglegjobb :) az is új albumos, ajánlom figyelmedbe :P ha kell küldöm msn-en :D

Máté 2009. október 25. 2:47  

Na, a papergangsta fanatizmusomon úgy látszik oszotozom. XD
Boti: dánke a szándékért, de felfedeztem végül magamnak, és szerelem volt harmadik hallásra.

Megjegyzés küldése