Shakira: She Wolf (2009)

Shakira dögös csípőrázó mozdulatait mondhatni három éve nem láttam, de ha egy ilyen tetszetős ki tudja már hányadik albumot dobott össze eme időszak alatt, hát fogjuk rá, hogy nem bánom.

A She Wolf single hallgatása után nem kevés kétség volt bennem a CD teljesítményét illetően, de ezúttal olyan esetről van szó, amikor nem a megfelelő számot bocsátották a lemez előhírnökének. Megesik az ilyen. Ez sem olyan dolog, ami nem kárpótolható. Kárpótlékként megteszi pölö a Did It Again második kislemez gyanánt, én bizakodó vagyok.

Spanyolul mondva La Loba, angolra fordítva She Wolf lett magának az albumnak is a címe, aminek nem túl nagy a terjedelme, de az a hét nóta elsőtől az utolsóig több, mint hallgatható, kellemes, fülbemászó poposított dalocska. Én mindig is a kevesebb, de minőségibb pártján álltam, szóval pont nem zavar.
De mielőtt lebiggyedne a bőségkedvelők szája, hozzátenném, hogy amolyan bónusztöltelékként négy szám spanyolosítva lett, ami nálam újabb plusz pont, lévén, hogy szeretem is, és tanítják is nekem a nyelvet.

10/8- korrekt egy lemez lett itt nekünk összeállítva, most már csak néhány élőfellépés kéne a friss, és ropogós dalokkal, és az utánozhatatlan csipőmozgással, amit annyira hiányoltam, és még mindig hiányolok, az elmúlt években.
Hű. Az Őszi albumvárományos előadók közül amúgy már tök sokan színreléptek, pedig akkor, nyáron, még milyen távolinak is tűnt a visszatérésük, nem? Time after time.

Ajánlott számok: Did it Again, Men In This Town, Why Wait

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése