magyar klipszem(ét)le

Tegnap volt, amit szeretünk, és most jöjjön, amit meg nem. Mi sajnáljuk a legjobban, de ennek a nyolcvanöt százaléka kimerül a magyar agyonsztárolt média alakokból. Közismeretebb nevükön celebek. Méghozzá a fiatalabb felhozatal. Semmiképpen se együk, inkább csak nézzük, hogy mit sütöttek ki:

Barbee-Popsztár
Erőlködik
. Nagyon. A dal azon, hogy minél élethűbb imitátora legyen a Miley Cyrus számoknak. Barbee azon, hogy minél idősebbnek tűnjön, bezzeg negyven évesen a visszájára fog ez fordulni. A klipp is azon van, hogy felnőttesebbnek hasson, ellent akar mondani a Popsztár bugyuta szövegének, azzal, hogy a hűvösen menőnek számító dárkos környezetben szaggatott robotmozgást produkálnak tánc címen. Izé, hölgyek, urak, ez a csaj minden csak nem igazi popsztár. Tiszta mű, meg manír, ez most egy határozott nem.



Lola-Féktelen Éj
A Lolita művésznév jobban illene rá, kivéve ha a make up-ból make down lenne, de ebben ne is reménykedjek, ugye, mert napjainkban a fekete pandasmink a tutkó, talán gazdaságosabb lenne, ha egyszer hagynák ezek a lyányok, hogy bemossanak nekik egy embereset, az eredmény ugyanaz, nem kenődik el, és még csak költeni se kellett rá. Micsoda tippeket szállítok nektek, mi? Ráadásul a youtube kommenteknél értesültem arról, hogy a six pack-jét előszeretettel mutogató srácból rögtön kettő is van a klippben, merthogy ők ikrek. Na, igen csőstül jön a baj.
Pedig Lola még talán azok közé tartozik, akik élőben is tudnak.



Tóth Gabi vs. (mégcsak véletlenül se feat.) AFC Tomi-Mi a szívemen a számon
Mi a szívemen, a számon, ebben egyetértünk, Mi is ezt az elvet valljuk. Ezért elárulom, hogy amikor megláttam azt a műgipszhez hasonlatos lábdíszt(?) Gabi vádliján, egy hörghurutos ló nyerítésével röhögve majd leestem a székről. AFC Tomi szavaival élve, pedig kijelentem, hogy a Marilyn Mansonos kontaklencse, "túmács".
Szövegügyben egész nagyra kúszik a tetszési indexem, csak az a fránya Labancz Lilla ne lenne benne. De ez az agyatlan guminő szerep testhezálló feladat volt neki. Tomi elszántan tekergette Lilla különböző végtagjait, de a bemeneti nyílást csak nem találta meg rajta. De kár.



Pont eleget pocskondiáztam Őket, ígyhát megkímélném őket a pontszámtól, ami csak kegyelemdöfés lenne a részemről. Elkeserítő, hogy a magyar zenei iparnak ezen csoportja csak a különböző mértékű koppintásokra képes.

4 megjegyzés:

matt 2009. október 24. 11:09  

basszus barbee mennyire lady gaga wannabe. még egy kanapét is kapott meg a haja meg omg :D

Máté 2009. október 25. 2:44  

Engem a szaggatott robottánc meg Rihanna Disturbia klippjére emlékeztet, szóval elég keverék, ja.

dorcicc. 2009. október 27. 7:21  

ehh, ez a magyar zeneipar... egy vicc sajnos. nekem nincs otthon vivám, de úgy látszik, hogy ez inkább előny, mint hátrány. :D:D

diri 2009. október 27. 9:59  

dorcicc. ez hatalmas előny. :D nekem sincsen, de bele is őrülnék ha lenne. szörnyű, amit a magyar "zeneipar" felmutat. csak égetjük itt magunkat, komolyan :S én nem értem miért kell erőlködni, ami nem megy, az nem megy. na mindegy, erről még oldalakat tudnék regélni, hogy milyen szánalmas a magyar celebvilág, dehát nem érek vele semmit.

Megjegyzés küldése