Vampire Diaries-1x03, 1x04

Valszeg két-három hetente fogtok egy rövid véleményes tájékoztatót kapni az általam nézett sorozatokról, mert rájöttem, hogy egy rész után nekem elég gondot okoz egy épkézláb kritika megírása. Hiszen gondoljatok bele, főleg a 20-22 részes amerikai évadoknál sokszor kapunk gyengébb részeket is töltelék gyanánt, mint a megszokott, az ilyen hullámzásokból még nem tudom megállapítani, hogy az az irány, ahová az adott sorozat halad az kedvező-e, avagy sem. Maximum az eseményeket tudnám szemlélteni, és bepötyögni melléjük, hogy ez most hot, or not, értitek. És mi nem szpójleres széria kiadvány vagyunk, hanem kritikás blog. Vagyis az akarunk lenni.

Példának okáért vegyük a virtuális nagyítónk alá a Vampire Diariest, amiről két hete nem írtam, és ez alatt megnéztem a harmadik, sőt a mai napon a negyedik részt is. Pontosan ez a kétszer negyvenötperc elég is volt ahhoz, hogy száz százalékig biztos legyek benne, köszöntem, és maradok teljes évadra.

A visszajelzések alapján azt szűrtem le, hogy nem tetszik nektek a lassú történet csordogálás, amellyel az események végbe mennek. Nekem viszont bejön ez a szép, kómotos bontogatás, ahogy egy ajándékos doboz szalagjait, úgy fejtegetik le a mistery szálakat a sorozatról. Ami még nagyobbat szólna, ha nem fogyasztottam volna el néhány ízletes spoilert, ahogy az lenni szokott. De még így is érhetnek váratlan meglepetések, az 1x04 legvégén, amikor kiderült, hogy Mistyc Falls vezetői nagyon is tisztában vannak azzal, hogy vérszívók garázdálkodnak a környéken, na akkor leesett az állam. Persze miután csak megnéztem.

A popkult utalások sem utolsók. Ezeknek a 99,9 százaléka a Twilight-Alkonyat hisztéria-, finom, elegáns kifejezéssel mondva- fikázásából tevődik össze. Damon is mélyen egyetért Bebével, és Velem abban, hogy a csillogó-villogó vámpírok írtó gázok. Meg cikik, na.

Nina Dobrev-vel pedig akárcsak Joanna Garciával, úgy vagyok, hogy egy kapuchinóval átitatott nugátkrém szelet sem lehetne édesebb nála, annyira imádnivaló. A rosszmájú "Katie Holmes" titulus ráragasztásában tényleg van valami, de akkoris Nina eyecandy mivoltában már semmi sem ingathat meg.

Vicky, és Elena-bro románca untat egyedül, mert rühellem, amikor két fülig egymásba esett hősszerelmes hosszadalmas epizódokon keresztül csak kerülgetik egymást, és az évad vége felé esnek csak szó szerint egymás karjaiba. Oké, ki kell tölteni azt a negyenöt percet valamivel, de szerelmi háromszögből már van egy, köszönjük. Az épp elég érdekes.

10/7,5- mostanság már nagyon esedékes lenne egy nyolcas, de szigorú kedvemben vagyok nem kapja meg. Még. Ja, és kép nincs, mert letöröltem a videókat, mielőtt ez eszembe jutott volna. Ez van.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése