AJÁNLÓ: ÍGY JÁRTAM ANYÁTOKKAL

Június utolsó heteiben, most kezdtem el nézni az első évadot, és meg kell, hogy mondjam mindig az adott évszakhoz illeően "találnak meg" engem a sorozatok. A "How I Met Your Mother", magyar nevén "Így jártam anyátokkal"egy kellemes nyári limonádé, amit leginkább a szerethető, és humoros karakterek, és maguk a megmosolyogtató poénok tesznek azzá, ami.

Ki tudja miért, talán részben New York, részben a baráti társaság miatt van végig a sorozatban "Jó barátok" fílingem, amit, mielőtt félreértenétek, a legkisebb mértékben sem bánok.

Egy visszatekintős flashbackről van szó, egyébként, aminek a lényege, hogy egy apuka elmeséli a gyerekeinek az életét- akik kisebb-nagybb időközönként kommentálják az eseményeket-, hogy milyen is volt az élete, egészen addig, amíg meg nem ismerte az anyukájukat.
Pontszámokkal nem szeretnék dobálózni, mert nálam az ilyen típusú sorozatoknál egyedül a szórakoztatás számít- amit itt megkapok-, a többi meg nagy ívben le van tojva úgy, ahogy van.

Úgy különösebben nem tudok mit hozzáfűzni, mivel szitkom, ezért elvártam tőle egy bizonyos szintet, a humor kapcsán, amit magasan megütött, szóval tényleg csak annyit tudok tanácsolni, hogyha szeretnétek valami igazán lazát, és könnyedet, amilyen annak idején a Jóbarátok volt, akkor ez tökéletes választás lehet a számotokra.

1 megjegyzés:

cocomadam 2009. június 21. 12:51  

én szeretem vicces könnyed és a story is jól megvan írva kiváncsi leszek eljut -e a jó barátok szintjére bár ezt kétlem és ha igen mikor merül ki a poénokból és a fordulatokból úgy mint a jó barátok minden estre nekem nagyon tetszik jók a szereplők minden ^^

Megjegyzés küldése