BACK TO THE 90'S

Sokat vacilláltam azon, hogy írjak-e erről valamilyen poszt féleséget, mert ez már nem is annyira a média zúgványaihoz köthető, sokkal inkább a divat hatóköre alá tartozik, de mivel hírességek a fő mozgatórugói ennek a kampánynak- merthogy kampányról van szó-, ezért úgy döntöttem mégis írok róla pár sort.

Ennek a mozgalomnak a célja, nem más, minthogy visszahozzák a 90-es évek ruházati stílusjegyeit napjainkba. Amolyan "oldschool" féleség, hogy úgy mondjam.

Sok csillag vette a fáradtságot, és modellt állt, amelyről készült egy szuperális fotósorozat is. Ezeket a képeket hoztam el nektek. A Főszerepben többek között: Annalynne McCord, Cody Linley, Joel(vagy Benji? mindig keverem őket) Madden, Sophia Bush, és még sorolhatnám.

Úgy néz ki nagyon sokan támogatják ezt a projectet, amelyet én is csak heves bólogatással tudok kísérni.

Bár az már más kérdés, hogy a mostani átlagos öltözködés, amelyet még nem szennyezett be az emonizáció, és a képek által tükrözött stílus között nem sok eltérés van. Igaz, nem sokat értek én ezekhez a divatbeli kérdésekhez.

Gyorslink a képekhez itt, a hír forrása a 90210-central, valamint a képeket is ez az oldal tárolja.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése