SKINS ÉVADZÁRÓ

Félve indítottam el a "lejátszás" gombot tekintve, hogy a harmadik évad szezonzáró epizódja nem teljesített jól a szintén lelkes kritika írók tetszési skáláján.
Nekem nem volt vele problémám, megmondom őszintén. Az évadban összekúszált szálakat szép lassan már a kilencedik résztől kezdve szép fokozatosan kibontogatták, és tulajdonképpen azt is kijelenthetjük, hogy hepiendet kaptunk, ami bár nem illik egy ilyen atmoszférájú sorozatba alapvetően, most mégis valahogyan sikerült úgy eltalálniuk, hogy tetszen is.
Az elején csalódott voltam, hogy a gárda "másik" felét így sztornózták, mert mégiscsak a záró epizódról volt szó, de aztán rájöttem, hogy ennek az édes négyesnek valóban szüksége van egy kerek negyvenöt percre, amikor végre eldől az évad eleje óta feszegetett kérdés, hogy kit választ Effy. A döntés mondanom se kell, nem volt túlságosan meglepő, de dühöngtem is volna rendesen, ha nem így alakítják a dolgokat.
10/9- nem húzom tovább a szót, mert a bevezető szövegben már mindent elmondtam némileg spoiler mentesen, amit szerettem volna. A megkövtelet szint bőven meg lett ütve, nagyi hordó futóversenyért meg aztán tényleg megérdemli ezt a kilencest, azt hiszem.

10/9-re értékelném az évadot is, mert bár voltak lassabb folyású- durvábban szólva unalmas-, részletek, amikor kicsit sok volt a tömény cigifüst, és kalandozás Leszbosz szigetén, de ez a harmadik évad méltó utódja lett az első kettőnek, semmiben sem romlott sem minőségileg, sem a karakterek szempontjából, hiszen ugyanolyan piszkosul megszerettete magát velünk Effy csapata, mint anno Tony és bandája.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése