GOSSIP GIRL HARMADJÁRA IS LECSAP

"Fő a változatosság!"- a blog fő mottóját olvashattátok. Éppen ezért forgatási paparazzi képeket kaptok. Már megint.

Nem volt tervbe véve. Tényleg nem. Csak aztán belebotlottam az Upper East Side királynőibe, akik visszanyerték eredeti hajszínűket, és nem tudtam mit csinálni. Illetve, nagyonis tudtam, mert mint látjátok, itt vagyok egy rahedli fotóval.

Aki vet rájuk egy, vagy több pillantást az találkozhat egy laza, köntösben sétálgató Blake Livelyval, egy back to brunette Leighton Meesterrel, egy szintén laza, de köntös nélküli Chace Crawforddal, és kedves Bebe csak neked, csak most: egy Ed Westwickkel, aki a napokban ünnepelte a 22. születésnapját (utólag is béeszt neki), és érdekes hatású piros kantáros nadrágban villog.
Elmondhatjuk, hogy a teljes fantasztikus négyes részt vett a forgatáson, már az első nap. Egyedül "Humphreyék" hiányoztak a spalettáról.

A fő attrakció pedig Joanna Garcia, a szőke hölgyemény, ha jól sejtem, aki Nate barátnőjének a szerepébe bújik.

Kísért a múlt, ugyebár...

Ezen a linken lecsekkolhatod a fentebb már említett személyeket, és persze az örök New York utcáit.

Gyorsinfo: a harmadik évad premierjének időpontja: Szeptember 14.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése