Merre leszel 2012-ben?

Nos. Nem, ez nem egy közvélemény-kutatás, csak nem jutott jobb cím az eszembe. Ugyanis maja próféták szerint 2012-ben, egész pontosan december 21-én elpusztul a föld. Illetve nem az egész, de teljesen új élet veszi kezdetét, gyanítom, hogy nélkülünk. Azért remélem, tévednek, de egy valamire már jó ez az egész. Valaki felkarolta a feltételezést, és páff, született egy katasztrófafilm.

Roland Emmerich mondhatnám az egyik kedvenc filmrendezőm. Úgy értem a két egyik legkedvencebb filmem a Godzillát és Függetlenség napját köszönhetjük neki. És igaz, hogy 10.000 BC, aminek nem jut eszembe hirtelen a magyar címe, nem volt valami nagy dobás, de ezt elnézzük neki, azt hiszem, mert 2012 viszont valami eszméletlenül látványos és izgalmas filmnek ígérkezik. Lehet kicsit elfogult vagyok, mert amelyik filmben elpusztul minimum egy város (ebben pedig kapásból az egész Földről van szó), van egy hős, aki igyekszik helyre tenni a dolgokat, és csodás zenét is komponálnak hozzá, én már képes vagyok elcsöpögni. Ja, filmek terén nem nehéz engem boldoggá tenni, mint látszik.

A lényeg, eszméletlenül várós ez a film, őszintén remélem, hogy nem sütötték el az összes elpusztulós jelenetet a bemutatóban, mert akkor mérges leszek, és véglegesen átpártolok Michael Bay-hez, meg a robotos filmekhez.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése