NEW MOON TRAILER (2009)

Őszintén meglepődtem, amikor pénteken szembesültem egy tizenöt másodperces kis bakfittyel, és nem akartam elhinni, hogy ezzel akarják majd kiszúrni az emberek szemét, ünnepélyes keretek között az MTV Movie Awardson.
Aztán jött Lollie, és vele együtt a megvilágosodás, hogy ez az előzetesnek is egy előzetese, amolyan kedvcsinálónak. És, elérkezett, a masszív majdnem két percnyi betekintés a New Moon filmkockái közé.

A trailert, amúgy, én olyan július közepének a tájékán vártam volna leghamarabb, még szinte le sem forgatták- szerintem- az összes jelenetet a filmhez, de már előkerült néhány hivatalos fotó, és egy jó kis reklám is, nem pedig valami tíz másodperces teaser.
Ráadásul az sem mellékes, hogy a két rész között csupán egy év telik majd el, amire a Harry Potter első két részét leszámítva, még nem nagyon volt példa a több részes film-sorozatok terén, szerintem.
De persze, még a vak is látja, hogy ezzel az Alkonyat cuccal igazi arany bányára lehet szert tenni, szóval addig kell ütni a vasat, amíg meleg...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése