90210-1x20

És milyen jól tettem, hogy nem előlegeztem meg azt a 8 pontot a 90210-nek. Ez a rész szerintem elég gyengére sikeredett. Persze közeleg az évadzáró és a nagy drámázásokat, és a trükkös kártyákat gondolom akkor akarják elsütni, tehát ez valamilyen szinten érthető.

Igazából a cselekményszállal nem volt semmi bajom, a párbeszédek jól meg voltak írva, igyekeztek mindenkit szerepeltetni, hogy minél sokrétűbb legyen a dolog, de mindezek ellenére is azon kaptam magam, hogy unom. Leginkább a gomba ízéhez tudnám hasonlítani: se nem jó, se nem rossz, a legtalálóbb szó rá a semmilyen.

Egyébként nem hittem volna, hogy ezt mondom, de Tori Spelling egészen elviselhető a sorozatban, bár a fejével még mindig nem vagyok kibékülve, viszont a dolgokat meg kell becsülni, akármilyenek is...tehát ergó...Izé, Donna örüljön, hogy van feje.

És most jön a kritika kiakadós része Adriana&Navid E-L-J-E-GY-Z-É-S-E!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Komolyan azt hittem, hogy lefordulok a székről. A CW tinisorozatok készítői hogy a francba tudnak ennyire megfeledkezni arról, hogy a szereplők TIZENHAT, és TIZENHÉT évesek, baszki! Attól még eltekintek, hogy a szereplők túlnyomó része inkább másodéves egyetemistának illik be(like gossip girl), de könyörgöm 16 évesen, ha egy csaj terhes, és éppen van faszija, akkor nem fognak rögtön aranygyűrűket egymás ujjára húzni, nem?! De éreznem kellett volna, már ez az idillikus "Adriana-Navid-Sammy" felállás gyanús volt, hogy túlzottan erőltetik a Nagy Boldog Család skatulyát...És erre tessék!

SŰRŐGSEN AGYPÓTLÁSRA VAN SZÜKSÉG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!S.O.S!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése