Skins- 2.évad

Nagyjából egy hónap alatt végigpörgettem az első két évadot a gépemen, és még mindig úgy vagyok vele, hogy tetszetős. Az angol készítők zsenik. Persze, őrült zsenik, de akkoris zsenik, és kész.


A második szezonnál mindent megtettek, hogy méginkább fokozzák a drámai szálakat, főleg a dupla haláleset bedobással tíz epizód alatt, valamint megerősítették a szex&drogok&rock'n'roll kontúrjait is.

Néhol szerintem túlzásba estek, főleg az elvontsággal kapcsolatban, de pont ez az, amiért annyira bírom a sorozatot, hogy nyoma sincs benne az amerikai álom nevezetű készítménynek. Különösen tetszett, hogy az évadzáró részben nyitva hagyták a dolgokat, és megadták a lehetőséget arra, hogy az ember magában zárja le a dolgokat, akár boldog véggel, akár szomorúval.

Mindazonáltal én jobban szeretem az első évadot, itt ahogy említettem nagyon dárkosra vették a figurát, bőven elég lett volna egy halál eset is, mondjuk csak Chrisé. Persze ezt nem azért mondom, mert utálom a csávót, épp ellenkezőleg bírtam végig, csak a lezárásokhoz mindig kell valami jeges és sokkoló dolog (nem egy megfagyott hullára gondolok a hűtőládában, képletesn értettem), ami előre viszi a cselekmények alakulását, és bár sajnáltam, azt kell, hogy mondjam beleillett a képbe. Ellenben Sidney apjának a halálával, ami abszolút csak arra volt szó, hogy jobban elkerjék a szart a palacsintában, és hogy Sidnek mégrosszabb legyen.

10/8 pontra értékelem az egész évadot. És kíváncsian várom az Effys harmadik évadot, ami meglehetősen merész döntés volt az alkotóktól, hiszen a jól bevált, és már megkedvelt szereplőgárdát lecserélni egy teljesen (na jó, majdnem) új castra elég kockázatos. Persze, én megszavazom nekik a bizalmat, és nézni fogom. Aztán majd hagyok itt egy szösszenetet, hogy jól tettem-e, avagy sem.

1 megjegyzés:

Névtelen 2009. május 3. 3:11  

áá tökjóó, hogy megint írtál a legeslegnagyobb kedvencemről, a nagybetűs SKINSről :D
én csak ajánlani tudom a harmadik évadot, a szereplőgárda és a történet alapján is az az összes közül a legnagyobb kedvencem :) csak az a kár, hogy az egész évad össz. 10 részből áll.. na de hajrá, kezdd csak el tölteni és írj majd arról is, én kíváncsian várom ;)
Niki

Megjegyzés küldése