90210-1x21

Egyre erősebb gyanúm, hogy a sorozat alkotói rózsaszín vattacukorhabot fecskendeztek be az ereikbe, és vagy tizenkilencszer végignézték a Rómeó és Júlia minden egyes változatát. Másképp nem tudtak volna ennyire elrugaszkodni a realitás talajától, amikor a Navid feat. Adriana részeket körmölték. Fika meg takony a kép alatt.


Igazából egész bájos lenne dolog a maga nyáladzós módján. Csakhogy itt jön az a képbe, és zúzza ezernyi apró darabra a tökéletesen eltervezett Navid+Ade+Baba= Happiness életformát, hogy az említett "szülő-jelöltek" tizenhat évesek. Tudom miről beszélek, én is éppen ezt a kort taposom, és sziklaszilárdan állítom, hogy akármennyire is oda meg vissza vagyok egy csajért, olyat semmiképp se mondanék, hogy "Veled akarom leélni életem hátralévő részét", mert jó, love meg minden, de sose lehet tudni mi fog következni, ebben is különbözik a real life a sorozatoktól.
Az meg meg sem fordulna a fejemben, hogy EL VESZEM FELESÉGÜL! Illetve bocs, eljegyzem. De a kettő majdnem egy és ugyanaz. A szerelem sok elhamarkodott dologra készteti az embereket, tizenhat évesen ebbe beletartozik egy gyors szex-menet a vidámparkban az elvarázsolt kastélyban. Meg az, hogy bóvli ál-gyémánt karkötőt, nyakláncot veszek a barátnőmnek, amiről igazából mindketten tudjuk, hogy giccses, meg nane, de azért vigyorgunk hozzá, mert szerelmesek vagyunk.

Ez már sok(k) volt. Naviddal és Adrianával semmi bajom nincs, én nagyon szeretem a párost, és biztosan végig fogok nekik szurkolni, hogy az évadfináléra minden összejöjjön nekik, mert én már csak ilyen optimista vagyok(sorozatok terén). De nem tudok eltekinte e mellett az őrületesen nagy baromság mellett. Vagyis nem is baromság, csak egyszerűen hihetetlen, és pont.

A bejegyzés elvileg egy 90210 értékelés, nem pedig Nadriana hitelességének a boncolgatása, tehát ejtsünk szót a többiekről is.

Silver szála (figyelitek, alliterációXD), tipikusan a tanítósztori kategória. Ne menj katolikus iskolába, ha vannak mocskos titkaid, mert Isten úgyis tudja mindet, plusz könnyen átalakíthatod anorexiás csoportterápiává a fél hívő lányiskolát, akik helyetted vezekelnked a bűneidért. Na jó, csak vicceltem. Vállald fel önmagad, még a hibáidat is, mert az is te vagy, meg amúgy is senki se tökéletes.- ez a lényeg, kéremszépen.

Naomit én mindig is bírtam, és most, hogy ilyen mesterien táncoltatta az Annie és családja idegeit, még nagyobb arcnak tartom. Meg amúgyis ő szállítja a legjobb beszólásokat mostanában, és adja a humoros oldalát a dolgoknak. És most itt van néhány évvel öregebb kiadással, aki tulajdonképpen a nővére. Két ügyeletes szőkeribanc egy sorozatban? Behúzni a nyakakat hölgyek, urak, ki tudja mikor fog elszállni felettetek egy dühösen elhajított magassarkú.

Liam szánalmas próbálkozása Annie megszerzésére említésre se érdemes. Bevallom először azt hittem, hogy összeboronálják őket, és kellemesen csalódtam, mikor nem. Igaz van az a mondás, hogy ami késik, nem múlik...

6/10- egyszer fent, másszor lent, a sorozat ismét eszeveszett kutatást folytat azért, hogy megtalálja önmagát. Hát talán nem ártana beújítani egy nagyítót, mert eddig nehezen megy...

2 megjegyzés:

Tibi 2009. május 11. 12:12  

Hehe, én meg pont ma éljeneztem a sorozaton :) Mert annyira tetszett ez a rész :) Tényleg ízlések és pofonok :)

Bebe&Máté 2009. május 11. 12:15  

Nekem ez az eljegyzésiszál annyira betett, hogy nem igaz. Az egy dolog, hogy aranyosak, de figyeljenek már az írók arra, hogy milyen korú emberkékről írják a forgatókönyvet, meg úgy egyébként is, hogy a realitás talaján maradjanak.

Megjegyzés küldése