Klippremier: Mitchel Musso - Hey

Mint esetlegesen leendő újságíró (és titkosügynök meg Disney-sztár feleség), azt hiszem illik elfogulatlanul véleményt mondanom. És ígérem, meg is próbálom, de nagyon szépen kérlek titeket, kislányok és kisfiúk, ne legyetek rám mérgesek, ha ez nem fog menni, mert… mert ez… Bebe, véleményt, nem nyáladzást, na!

Szóval, emberünk le sem tagadhatná, hogy a Diznicsenölnél nőtt fel szinte. Mert a videóból bizony csak úgy süt az a fajta „legyünk boldogok, sálálá,”-hangulat, ami a Disneyre olyan nagyon jellemző. Színes mindenféle kavalkád, zenekar, és egy bájosan ugrálgató, plusz vonagló Mitchel Musso tökéletes eszközei annak, hogy a bolond kislányok hamarosan ott álljanak a lemezboltok ajtajánál, és apuci pénzét szorongatva apró kicsi kezükben követelik maguknak a srác cédéjét. Hmm… mondhatnám, hogy ejnye, micsoda dolog ez. Szegény kislányokat így becsapni, vagy nem is tudom.

De most komolyan. Miután megnéztem ezt a videót egyszer, kedvem lett volna nekem is kimenni az utcára, és ordibálni mindenkinek, aki velem szembe jön, hogy „HEEEEY”, sőt, még az ablakom is kinyitottam, hogy jöjjön be a friss tavaszi levegő, és ugrálok az ágyamon, és éneklek és éneklek!

Ami egyet jelent… én is bekajáltam az összes Diznis-maszlagot. Nagyon jól tudom. De hahó, jó kedvem van, tehát marhára nem érdekel!

Hajrá, Mitchel, kis drágaságom! Várom a lemezed, június 2-án!


1 megjegyzés:

tiffany 2009. május 16. 2:53  

Isteneem(L) de cuki a Musso srác<3 imádoom jelenjen már meg az az albumis:DD örülök hogy írtatok róla(L)

Megjegyzés küldése