ASHLEY BŰNÖS SZENVEDÉLYE

Szóval, ja eddig töretlen lelkesedéssel vártam Ashley Tisdale második albumát, szorítottam érte, hogy véghez vigye a kitörést a Disney Channel-féle burokból, teljes egészében támogattam azt is, hogy szexi barnára váltson, mikor amúgy prefer blondes, és ezért egy aprócska dolgot reméltem tőle: Azt, hogy a következő albumának a címadó dala- név szerint: Guilty Pleasure-, azért mügössön valamilyen szintet. Előszöris vessetek egy hallást a számra, aztán a többit utána:

Miközben ezt a posztot pötyögöm be nektek, most is ez megy vele párhuzamosan, de még mindig ott tartok, hogy nem több, mint egy átlagos Britney dal. Vagyis hangulatilag, hangzásilag tényleg a Headstrong lemezét, és Spears kisasszonyt idézi, nem? Lehet, hogy még hozzá kell szokni(vagy megszökni előle), de én nem erre számítottam. Ha már badgirlben nyomja, legyen már valami rock out a zenei repertoárjában is. Bizony, bizony jobb lett volna valami ütősebb akordokkal kísért dallal indítani (fejével az acting out felé bök), és azt adni bónusz meglepiként az "It's Okay, Alright" kislemezre.

A bejegyzéshez mellékelt fotó egyébként a legújabb címlaphódításának borzasztó utóhatása. Szegény Tizz nagyon erőlködik, hogy felnőtt nőként kezeljék őt, de ha hagyja, hogy a magazin fotózásokon két varkocsba kössék a haját, és a tetejébe ilyen gumicukorszerű csiricsáré vackokkal diszítok fel, akkor ne csodálkozzon, hogy nehezen megy.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése