90210-1x22

Úgy látszik ez a hétvége egyik sorozat számára se tartogat egy gyors taxit felfelé a csúcsra. Talán ez az epizód még gyengébb volt, mint az előző, és ezt a készítők nyugodtan vehetik sértésnek, mert azért a 21.részt felülmúlni, ahhoz igazán nagy tehetség kell az elcseszések terén. Oké, és innentől spoileres övezet.
A forgatókönyv írók szervezetéből kiürült az a vattacukoralapú tömény drog, és rájöttek, hogy mennyire nem reális tizenhat évesen egy esküvő, ezért most szépen romba döntötték az eddig felépített romantikus kastélyukat. Bár, jól tették, de szerintem nevetséges volt egy cseppet, hogy epizódokon keresztül erőltették ezt a témát, lassan már Én is beletörődtem, erre így hirtelen vége mindennek. De lehetséges, hogy ez egy mellékvágány, aztán a fináléra mégis visszakanyarodnak az ötlethez. Sose lehet tudni, ugye. Imádkozzunk azért, hogy maradjanak ezen a járaton.
Egyébként elég sokat vigyorogtam magamban, ahogy a mélyen erkölcsös amerikaiak a valódi legénybúcsúkat ennyire kicenzúrázták, tehát a sztriptíztáncosokon alapjáraton több ruha volt, mint rajtam télen, Dixon meg nagyjából egy feles után bemondta az unalmast, megjegyzem elég bénán alakította a részeget, de mindent el kell kezdeni valahol.
Naomi nővére elég kiszámítható, hogy miért jött vissza, nem tetszett, hogy ennyire nyilvánvalóvá tették a dolgot, én még húztam volna egy ideig. És csak nekem tűnt fel, hogy Kelly hirtelen minden apropó nélkül ejtve lett Ryan kegyeiből? Mármint úgy tudtam, hogy ismét szent a béka, akarom mondani béke közöttük.
Liamet amúgy nem értem miért kellett ide importálni, nagyon erőlködik, hogy hozza a rosszfiú figuráját, de annyira nincs meg benne az a spiritusz a karakter iránt, hogy az nem igaz.
10/5- ha már eléri a négyes szintet nálam, azt hiszem cancel lesz a sorozatnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése