az öt legdögösebb vámpír

Na jó. Csakhogy legyen valami kis csajos szórakozásunk Máté Haydenes meztelenkedős videója után, hoztam nektek egy kis finomságot egy általam igencsak kedvelt témával kapcsolatban.
Kezeket a magasba, és kiáltsuk együtt hangosan, mi az, amitől a Bebe szíve közel van a leálláshoz, vagy ha az nem is, de őt magát sürgősen össze kéne kaparni a padlóról cseppfolyós állapotban?
Úgy bizony: vámpírok. Méghozzá a szexi, hímnemű vámpírok, abból a fajtából, amik emberi (!!) vért szívnak, titokzatosak, és dögösek és veszélyesek, mert benne van a pakliban, hogy bármikor felfalhatnak vacsorára.
Hiába. Életem legnagyobb tragédiája, hogy nem egy vámpíros történetbe születtem bele.
Így aztán, azt hiszem felesleges is elmondanom, hogy nekem is vannak kedvenc vámpírjaim, ilyen például az Anita Blake könyvsorozatokból ismert Jean-Claude, vagy a True Blood-os Bill Compton, meg a Kárhozottak királynőjének Lestatja. Szorri, Twilight-fanok, Edward Cullen kicsit hátul kullog a sorban, pont azért, mert mind a bejegyzés elején említettem, az igazi vámpírokat kedvelem nem a vega fajtákat, akik még éjszaka kukkolnak is, miközben alszok.
Akárhogy is. Úgy tűnik, hála égnek, nem csak nekem jut eszembe olyan, hogy a vámpírokat dögösség alapján listázni kéne. Az alábbi videóban a Clevver TV által összeállított listát láthatjátok. Angoltudás nem feltétlenül szükséges, a képek magukért beszélnek.

Elmondanám, hogy nem értek egyet. A bemutatott vámpírok közül, Bill Compton messze a legszexibb.

Írta: Bebe

1 megjegyzés:

Viv 2009. július 8. 17:51  

igen, david(LLL)- as. Angel -nekem ő a legszivetmegdobogtatóbb vámpír all the timexd

Megjegyzés küldése