Új New Moon jelenetek

A Comic Con rendezvény keretein belül bemutattak két új részletet a New Moon filmből. A videók minősége sajnos nem a legjobb, és a folytonos sikítozás még inkább ront az élményen, de az egyikben egy félmeztelen Jacob, a másikban pedig egy félmeztelen Edward látható… mit ne mondjak, én is mindjárt lecsöpögök a székemről.
Pozitívum, hogy Bella Edwardos dilizéseit remekül megoldották szerintem. Negatívum: miért megint az egyik legizgisebb részt kell lelőni elsőnek? A Twilighttal is ez volt anno a gondom. Szinte az első sneak peek-ek között volt a végén a James vs. Edward párharc, ami szintén az egyik (és ha kicsit gonosz akarok lenni azt mondom egyetlen) legizgalmasabb rész volt a filmben. Itt meg rögtön páff, orrunk alá nyomják az olaszországi futkározós jelenetet. Mindegy, ők tudják.




Írta: Bebe

1 megjegyzés:

Máté 2009. július 25. 5:09  

A szőkőkútas jelenet szerintem kicsit béna lett. XD Amikor olvastam, hogy lesz ilyen, úg yképzeltem el, hogy derékig ér a víz, és Bella szabályszerűen átgázol rajta, de most, hogy egy pocsolyán futkosott, közel sem volt olyan...megindító. XD

Megjegyzés küldése