mi(l)ka visszatért a legelőről

Szép lányokról énekelt, és elment. Mikáról beszélek éppen, akire nem tudom mennyire emlékeztek még az egy-két éve szárnyalására a sláger listákon, de Én ahányszor hallottam héba-hóba a számait a rádión keresztül, csak arra tudtam gondolni, hogy őt is lehúzták a süllyesztőbe, mint megannyi egy slágeres sztárocskát, akik előtt ígéretes zenei karrier állt, csak ez valami oknál fogva nem teljesedett be.

És nagyon úgy néz ki, hogy elromlottak a vízvezetékek, és egy felszökellő áramlattal Mika visszatért, és újra piacképes.

Értesüléseink szerint tegnap a BBC 2 rádióban elhangzott az új száma a szeptemerben debütáló immáron második korongról, a "We Are Golden". A teljes album, akárcsak a korábban említett Paramore új lemeze, szeptember jön ki, huszonegyedikén.

Hallassátok a hangotokat, mennyire aranyozta be, ez az aranyos dal azt a néhány percet, melyen keresztül hallgattátok? Nekem személy szerint a "hallgatható, de később elhagyható" szekcióba tartozik. De az is előfordulhat, hogy többszöri hallgatás után megszeretem, mint az oly sok dallal előfordult már.


Ismét: az a nagy helyzet, hogy én még azon szerencsések között voltam, akik hallhatták, viszont a Youtube, amit nagyon szeretünk ugye, letiltotta az összes létező verziót. Egy ideig Mika nélkül maradtok, ha találok egy működőképeset, le fogom tölteni, és feltöltöm valami szerverre, addig is várás van.

Írta: Máté

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése